World of Warcraft: Shadowlands – нове доповнення для оригінальної «WOW». Розробники вирішили експериментувати з «поверненням старих традицій» але за новими правилами. Отож, коротко про все, що нам відомо з BlizzCon-2019 про абсолютно новий World of Warcraft:
Новий світ
Почати варто з нового світу, який будуть досліджувати гравці. Краще подивіться трейлер, аби ви зрозуміли, про що буде йти мова. Ще покажемо офіційний короткий «огляд», з якого ви мало що зрозумієте. Але нижче ми все пояснимо.
Отож, нові Темні землі мають стати не просто новим регіоном для гравців, але й локацією зовсім нового формату. Геймдиректор World of Warcraft Іон Хаззікостас на сцені BlizzCon дав трохи поживи для роздуму.
Невелика передісторія: після смерті у реальному світі кожна душа потрапляє до Темних земель. Там її зустрічає Арбітр, який вирішує, куди душа відправиться (про варіанти такого рішення трохи пізніше). Таким чином, нова локація – це, фактично, загробний світ.
Як доказ, ви можете знайти відомих у всесвіті WOW Утера Світлоносного або ж Кель’Таса Сонячного Скитальця.
Сільвану щось не влаштовувало, тому вона своїми діями просто пробила діру, яка веде прямо у загробний світ. Більш того, у найгіршу його частину. А тепер детальніше про те, з яких локацій будуть складатися Темні землі, та кого там можна зустріти.
Бастіон
Перша локація нового світу – Бастіон. На ній порядок підтримують створіння, яких називають Кірії. Вони дуже схожі на вже відомих гравцям Валь’кір, але трохи менше хочуть вас вбити. До Бастіону потрапляють душі «хороших» людей, які ще не скинули з себе тягар відповідальності, а самі Кірії вважають своєю місією захистити ці душі. Так, Утер знаходиться саме тут.
Арденвельд
Арденвельд – локація, яка дуже схожа на так званий Смарагдовий (ізумрудний) Сон, до якого прагнуть потрапити друїди. Тут усім керує Нічний народ, до якого входять створіння, що схожі на напівлюдей-напівтварин. Вони захищають духів природи, які потім переродяться у реальному світі. У Арденвельді тепер відпочиває Кенарій, і з ним можна буде зустрітися особисто.
Ревендрет
Ревендрет – «вампірська» локація. Сюди відправляли душі гордовитих та збиткових. Там ними харчувалися так звані Вентіри – схожі на вампірів представники різних рас. Локація повна вампірської тематики, починаючи з готичних замків, закінчуючи зовнішнім виглядом Вентірів. Кажуть, що Кель’Тас потрапив саме сюди.
Малдракс
Малдракс – це щось по типу локації «Східні Чумні Землі», але у загробному світі. За словами Іона Хаззікостаса, саме цим образом і керувалася команда при створенні Малдраксу. Головними у цій частині Темних Земель є Некролорди, які вірять у «виживання сильнішого». Вони схожі на типових некромантів, але мають куди менш схиблені цілі.
Утроба та «що наробила Сільвана»
Про цю зону мало чого відомо. Туди мали б потрапляти душі найгірших з найгірших. Сама Утроба їх поглинала, накопичуючи енергію для існування, а душі всередині охороняв таємничий та могутній «Тюремник». За сюжетом, дії Сільвани призвели до того, що душі померлих потрапляли одразу сюди без «суду та слідства». Так, Утроба почала розростатися, і погрожувати усьому живому.
Король-ліч переможений, його корона – зламана, а тому на весь Азерот напала непідконтрольна нежить. Гравці повинні відбити атаку, відвідати цитадель Льодяної корони, а вже там стане відомо про вчинок Сільвани, і саме звідти почнеться подорож до Темних Земель.
Ковенанти – що це, і навіщо вони потрібні
За словами того ж геймдиректора World of Warcraft, ковенанти мають стати основною «фішкою» Shadowlands. Про них ми вже трохи розповіли – це ті самі Кірії, Нічний народ, Некролорди та Вентіри. Вони стануть не просто збірником нових NPC (персонажі, що не контролюються гравцями), а важливим елементом розвитку ваших персонажів.
Користувачам, що потрапили до Темних Земель, запропонують вибрати один з ковенантів. За словами розробників, спочатку їх можна буде «спробувати», а вже потім обрати. Після прийняття остаточного рішення, гравець фактично представляє обраний ковенант, а тому отримує ряд притаманних кожному з них особливостей.
Користувачам запропонують деякі косметичні нагороди, наприклад, нижче показаний зовнішній вигляд речей, які будуть доступні при виборі ковенанту Кірій (і це також тільки частина). Головними ж особливостями стануть окремі сюжетні кампанії для кожного з ковенантів. Це означає, що, по суті, гравці будуть мати змогу пережити чотирма різними персонажами абсолютно різні глобальні події. Окрім цього будуть доступні нові активні «скіли», один з яких залежатиме від створеного вами класу.
Також кожний ковенант має своє святилище, яке потрібно розвивати для отримання особливих «плюшок». Яких саме – буде відомо пізніше. Скоріш за все, це буде чимось схоже на «Оплот класу» або «гарнізон», але стверджувати ми не беремося. До речі, на території усіх Темних земель діє своя валюта – аніма.
«Нескінченне» підземелля, та ще декілька нових
В Утробі буде знаходитися Торгаст – вежа проклятих. Це підземелля, яке постійно змінюється. За задумом, його можна проходити нескінченну кількість разів як наодинці, так і з групою з 5 людей.
Кожного разу, як ви будете полишати цей «данж», воно змінюватиме у випадковому порядку свою структуру, мобів всередині та нагороди. Саме тому потрапити у нього можна буде одразу після його ж проходження і отримати вже майже інше підземелля. Звичайно, загальна концепція буде незмінна.
Окрім Торгасту з’явиться ще 8 різних підземель. Чотири з них можна буде пройти у період прокачки персонажу, а решта стане доступна тільки на максимальному lvl (рівні) . Також введуть так званий замок Натрія – рейд на 10 людей. Скоріш за все, на момент виходу доповнення кількість підземель та рейдів дещо зросте.
Прокачка, «стискання» lvl та «повернення до історії»
Ще однією особливістю, яку ну ніяк не можна пропустити, стане так зване «стискання» lvl (рівнів). Максимальним рівнем персонажу у грі стане не введений у доповненні Battle for Azerot 120-й, а 60-й (прямо таки дух WOW: Classic). В компанії обіцяють, що дискомфорту гравцям це ніяк не принесе – усе навколо має «налаштуватися» на нову систему.
Для починаючих lvl (рівнів) буде розроблена нова окрема історія. Після досягнення 10-го lvl можна буде обрати, сюжет якого доповнення гравець хоче пройти. Усі випробування допоможуть вам підвищити рівень персонажу до 50-го, і вже звідти почне розвиватися контент нового доповнення.
Професії по-новому та деякі «незначні» зміни
За словами вже згадуваного Іона Хаззікостаса, професії знову стануть більш значущими. Відомо, що має з’явитися можливість напряму створювати необхідні предмети. Як саме це буде працювати, на даний момент не дуже зрозуміло, тож чекаємо нової інформації.
Розробники планують знову повернуту класам персонажів індивідуальність. Так, деякі спеціальні можливості, як було раніше, стануть класовими, а ті, що раніше прибрали – повернуть.
Зміни дійшли і до етапу створення персонажів. Так, деякі раси зможуть обрати собі колір шкіри, татуювання, тощо. Колір очей стане окремим параметром, а, наприклад, обравши клас «нежить» можна самому вирішувати, звідки будуть «стирчати» кістки. У раси людей з’явилася можливість створити азіата чи афроамериканця.
World of Warcraft: Shadowlands вийде до кінця наступного року. Тим не менш, доповнення вже можна передзамовити на офіційних ресурсах Blizzard.