Канадський портал Visual Capitalist провів масштабне дослідження історії відеоігрової індустрії за останні 50 років. Отримані результати він подав у якості інформаграфіки, і зміг в одну картинку умістити всі важливі етапи розвитку індустрії.
Усього аналітики виділили три основні періоди розвитку: становлення, технологічні перегони та Інтернет-бум. Коротко про кожну з них:
1970–1983 — становлення
Фактично це ера перших ігрових автоматів та підсилення їхньої популярності. До кінця 1982 року вони стають більш прибутковими, ніж поп-музика чи кінопрокат американських фільмів.
Водночас з’являються й перші консолі та зростає кількість ігор. Часто заради кількості трохи нехтували якістю. Це призвело до кризи індустрії.
1985–2000 — перегони технологій
Якість почали активно контролювати. Ігор стали випускати менше, але попит на них значно виріс. Водночас з’являються нові консолі, що вводять унікальні механіки та можливості.
На світ з’являються перші портативні консолі. Далі з розвитком PC з’являються ігри і для них.
2001-теперішній час — Інтернет-бум
Всесвітня павутина об’єднала весь світ, як і мобільний зв’язок. Ігрова індустрія отримала купу нових можливостей, а технології тільки підсилили ефект. З’явилися та набули популярності ігри для мобільних телефонів, ввели мультиплеєр, з’явилися підписки та хмарний ґеймінґ.
Зараз дохід від ігрової індустрії складає сотні мільярдів доларів, а кількість ґеймерів уже перевищила 2,7 млрд людей.
CD Projekt RED випустить майже метрову статуетку Ґеральта