В англійському дитячому журналі Smyths компанія Electronic Arts вирішила розмістити рекламу купівлі FIFA Points (внутрішньоігрова валюта) за реальні гроші. Невідомо, звідки на думку представників компанії в дітей гроші на їхні послуги, але маємо, що маємо.
Згадана валюта використовується для купівлі ігрових паків, які мають випадкових гравців клубів. Отриманих гравців використовують у найпопулярнішому режимі FIFA Ultimate Team (FUT).
У підсумку це викликало хвилю обурення серед користувачів соцмережей. У журналі детально та покроково описаний процес купівлі валюти. Другий пункт прямо наставляє «використовуйте FIFA Points, аби відкривати паки».
У відповідь на таку пряму рекламу користувачі Reddit пропонують бойкотувати видавця та направити скаргу в Агентство рекламних стандартів Великобританії.