Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Несподівано та образливо: Cyberpunk 2077 знову відклали

«Перенесень більше не буде», — казали вони… «Гра вже «пішла на золото», тож точно не відкладемо», — твердили вони…

cyberpunk-2077

Не дивлячись на те, що Cyberpunk 2077 уже офіційно пройшла сертифікацію на всіх платформах, а розробники вже надіслали диски на друк, реліз таки не відбудеться в обіцяну дату — 19 листопада. CD Project RED вирішила ще більше часу присвятити для доробок «патчу нульового дня». Нова дата виходу — 10 грудня.

За словами Адама Бадовскі та Марчіна Івінскі, головним випробуванням для команди стало саме те, що реліз має відбутися одночасно на купі платформ. Студія вимушена тестувати одразу дев’ять версій гри: для PC, PS4 и PS4 Pro, PS5, Xbox One і One X, Xbox Series X і S, та Google Stadia.

Цей додатковий 21 день автори хочуть витратити ще й на те, аби переконатися, що гра працює правильно на всіх платформах. Це стосується й режимів зворотної сумісності на консолях.

Як завжди, розробники вибачилися перед фанатами, та пообіцяли, що все це тільки позитивно вплине на якість продукту.

Нам здається, що в нас уже є приголомшлива гра. І ми готові приймати будь-які рішення, навіть найважчі, якщо в результаті ви отримаєте відеогру, яку по-справжньому полюбите.

Зі звернення CD Project RED

Одразу після звернення розробників свій пост стосовно відкладення виклав і відомий інсайдер ігрового світу, що зараз працює в Bloomberg, Джейсон Шраєр. За його словами, нова дата навряд-чи покращить ситуацію з масовими переробками в студії.

Внутрішні джерела журналіста вже повідомляють, що працівники витрачають на роботу над грою по 100 годин на тиждень, та виглядають «фізично хворими».

Ситуація з перенесенням Cyberpunk 2077 на три тижні незвичайна, але, ймовірно, вона не сильно змінить ситуацію для розробників, багато з яких у будь-якому випадку збиралися випустити в грудні патч після релізу. Але я дуже сподіваюся, що реальність прояснюється для тих, хто намагався її заперечувати.

Слухайте, недавно співробітник CD Projekt RED сказав мені, що вони тільки що відпрацювали 100-годинний тиждень. Інший колишній розробник щойно сказав мені, що бачив там своїх друзів, і вони виглядали «фізично хворими». Так що люб’язно відвалите нахрін зі своїми відповідями в дусі «але, але, але я теж багато працюю».

Джейсон Шраєр

Це пов’язано з його попередніми даними про те, що через реліз «Кіберпанку», який підбирався все ближче, працівників студії змусили виходити на шестиденний робочий тиждень.