Dark Souls вперше з’явилася на комп’ютерах гравців у 2011 році. Розробники спеціальних модів (користувацькі вставки у гру, що не передбачені оригіналом) багато експериментували з нею, але за увесь час нікому не вдалося додати у Dark Souls повноцінну нову локацію. До цього моменту.
Eurogamer повідомляє, що почалось все зі створення спеціального інструменту Map Vessel для переносу локацій з однієї гри в іншу. Правда, з Dark Souls технологія не працювала – персонаж постійно «провалювався» в текстури. Виправити це вважалося неможливим, бо необхідні дані зберігалися в особливому форматі Havok, доступ до якого начебто був тільки за допомогою спеціальних інструментів студії FromSoftware (розробників гри).
Користувач Horkrux «зламав» цей стереотип за допомогою старої версії інструментарію Havok Content Tools, що раніше видавала сама компанія Havok. Це дозволило без проблем створювати карти для Dark Souls, Dark Souls: Prepare to Die Edition та Dark Souls II. Творець модів Dropoff переніс локацію Crossfire з Half-Life прямо у першу частину хардкорної action/RPG. Виглядає це так:
Щоправда, до повноцінної гри на таких локаціях ще дуже далеко. Не дивлячись на неабиякий прогрес, додати ворожих NPC (персонажі, що не контролюються гравцями) на користувацькі карти поки що не вдається. Проте, розробники модів не здаються, тому чекаємо.