Звичайний шанувальник стареньких текстових пригод Нік Уолтон вирішив трохи оживити жанр. Він створив штучний інтелект, який навчив писати історії жанру інтерактивних текстових рольових ігор. Свою розробку він назвав AI Dungeon 2. Унікальність такого проєкту полягає в тому, що система не буде використовувати наявні шаблони для будування вашої історії, а прописуватиме нові події просто під час гри.
Штучний інтелект виступає в ролі ґейм-мастера. Гравець обирає жанр своєї пригоди, після чого AI Dungeon 2 самостійно створить умови для початку гри. Потім, залежно від прийнятих рішень, історія буде розвиватися випадковим чином, але з урахуванням наявних характеристик персонажу та пройдених етапів.
Зараз у AI Dungeon 2 можна вибрати один з основних видів пригод. Це може буде нашестя зомбі, фентезійний світ, виживання після кінця світу тощо. У проєкті за основу взято напрацювання OpenAI. Інтелект навчався на інтерактивних фантастичних творах різного виду. Зараз він працює з деякими недолікам, але випробувати його вже можна. Щоправда, існує тільки англомовна версія.