Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Вулиці Silent Hills: датамайнер показав, як виглядає P.T. за межами будинку

Щоби досліджувати локацію, недоступну гравцям, пішло декілька місяців.

Street Silent Hills from the game P.T.

Ютубер і датамайнер Ленс Макдональд, не раз показував різноманітні деталі й контент, вирізаний зі скасованої Silent Hills, зміг вибратися з «нескінченного» коридору й показати, як гра виглядає за межами дозволеного.

Вулиця з фінальної кат-сцени, яка цілком рендерится в реальному часі, з’ясувалася досить пропрацьованою — тим більше для місця, у яке не можна потрапити під час гри.

Макдональд змінив код P.T., щоби під час проходу через двері завантажилося не ще один коридор, а вулиця Silent Hills. Однак, спочатку дослідити її не вдалося — головний герой відразу провалювався крізь текстури й падав. Зважаючи на все, розробники з команди Kojima Productions передбачили, що гравці якимось чином зможуть вийти в недозволене місце. Тому персонаж не просто летить у нікуди, а з’являється примара Лізи й перезапускається гра.

Датамайнер примусив головного героя літати на невеликій відстані від землі, аби все-таки побачити «заборонені» локації. За словами ютубера, на злом у нього пішло декілька місяців.

 

Продовження горор-серії, яким займався ґеймдизайнер, скасували у 2015-му, майже через рік після релізу P.T. в PS Store.