Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

«Ребус батону» зі S.T.A.L.K.E.R. 2 розгадано

Післяноворічна загадка від команди гри з зображенням батону, скоріш за все, розгадана, а зашифрована в ній нова для S.T.A.L.K.E.R. технологія.

S.T.A.L.K.E.R. 2

Нагадаємо вам із чого все почалося: Epic Games випадково внесла гру від українських розробників S.T.A.L.K.E.R. 2 до списку проєктів, які розробляються на рушії Unreal Engine. Доволі швидко його звідти прибрали, але куди вже діватися бідним творцям, коли їх уже «спалили»? Довелося зізнаватися. Компанія GSC Game World офіційно підтвердила, що нова частина гри розробляється саме на Unreal Engine 4. Для того, щоби хоч якась загадка в цій історії все ж залишилася, до відповідного посту прикріпили зображення батону, натякнувши, що воно є ребусом.

Колишній головний редактор «Ігроманії», а зараз — діючий працівник 4game, Олексій Макаренков, вирішив усе ж «докопатися» до істини «сталкерівського батону», та провів власне журналістське розслідування. До участі в ньому він запросив знайомих 3D-художників. Очевидно було, що зображення є моделлю, але питання в тому, на що ж тут натяк?

батон

З’ясувалося, що рівень деталізації, обробки та збереження деталей говорить про використання фотограмметрії. Це технологія, що дозволяє відзняти об’єкти в реальному світі, та з високою точністю перенести їх до віртуального. Останнім часом її доволі часто почали використовувати в нових розробках, але для S.T.A.L.K.E.R. це стане першим досвідом.

Далі ми залишимо вам відео, де Олексій особисто детально розповідає про перебіг свого розслідування. Вибачаємося, за використання російськомовних записів, але ви маєте право на ознайомлення з повною інформацією щодо розслідування від першоджерела, тому тримайте: