До виходу The Last of Us Part II вже можна рахувати тижні, а щоби підживити цікавість гравців, розробники все частіше розповідають про своє творіння. Цього разу вони випустили щоденник, який присвятили ігроладу.
Ніл Дракман, ґеймдиректор Naughty Dog, запевняє, що студія зробила все можливе задля найкращої та найточнішої передачі емоцій Еллі. Завдяки ним атмосфера постійної загрози та виживання не здаватиметься такою далекою для гравців, а емоційний зв’язок із героїнею має відчуватися сильніше.
Еллі значно слабша за міцно збудованого головного героя першої частини Джо. Саме тому в гру додали нові механіки ухиляння, повзання та стрибків. Завдяки нововведенням дівчина не виглядатиме безпорадною, а освоїть вбивства з густої трави чи висоти та можливість втечі через ці шляхи.
Локації стануть дуже просторими. Naughty Dog змінила підхід до створення рівнів і тепер існує ймовірність «пропустити деякі сюжетні сцени, бої та заскриптовані вставки». Зроблено це задля кращого дослідження світу та унікального проходження для кожного ґеймера.