Geek.Informator.ua До сайту

Apple VS Epic Games: «Яблуко» вважає весь процес «рекламним трюком»

Apple VS Epic

Уже деякий час ведеться війна між компаніями Apple та Epic Games. У процесі обидві сторони намагаються налаштувати фанатів один проти одного. Нещодавно «Яблуко» доволі своєрідно описало позицію «Епіків».

Видання The Verge повідомляє, що у своїй новій заяві Apple стверджує, що все, що відбувається навколо Fortnite — це лише піар. «Яблуко» стверджує, що популярність гри значно впала, тож так «Епіки» начебто вирішили трохи підняти рейтинги.

З огляду на причини, які не мають ніякого відношення до претензій Epic до Apple, популярність Fortnite йде на спад. До липня 2020 інтерес до екшну впав майже на 70 % в порівнянні з жовтнем 2019 року. Цей позов (і спровокований ним інтерес у ЗМІ) — просто частина маркетингової кампанії, покликаної воскресити інтерес до Fortnite. <…>

Якби Epic дійсно хвилювали репутаційні втрати цієї судової справи, компанія не стала б так активно розкручувати всю цю історію. Судячи з усіх її дій (включаючи рух #freefortnite), Epic вважає, що те, що відбувається, зміцнить її репутацію, а не зашкодить їй.

Із заяви Apple

Також Apple вважає, що Epic не втрачає гроші через видалення гри з App Store. До цього «Епіки» самі повідомляли, що тільки 10 % користувачів грають у Fortnite на iPhone, тож і прибуток від цього був не найбільший.

Epic розпалила багаття, підлила в нього гасу, а тепер просить суд терміново загасити пожежу — хоча це цілком у силах самої компанії. Досить просто слідувати контрактним зобов’язанням, яких вона дотримувалася багато років. Суд мав рацію, коли ухвалив, що «нанесені собі рани не є непоправним збитком».

Із заяви Apple

«Яблуко» вважає, що автори гри могли просто видалити можливість проведення прямої оплати, що обходить комісію App Store. Проте, цього «Епіки» робити не збираються. Також варто зазначити, що це тільки невелика частина аргументів Apple — весь документ займає 37 сторінок.