Австралійська комісія з питань конкуренції та прав споживачів вчора заявила, що деяким користувачам мають повернути гроші за придбання Fallout 76. Усе через закон: політика компанії Bethesda «ймовірно суперечить австралійським правам споживачів».
Технічно постанова стосується компанії Zenimax, яка є материнською компанією Bethesda. Цей наказ з’явився після чисельних скарг гравців: вони не змогли пограти у Fallout 76 через «проблеми з серверами, лаги, графічні та візуальні проблеми». Спочатку ґеймери попросили розробників повернути кошти, але отримали відмову. Це вже тягне на порушення австралійських прав споживачів, адже за ним користувачі можуть просити гроші назад.
Zenimax все ж таки піддалася і відтепер повертає кошти усім хто намагався їх повернути між 24 листопада 2018 року і 1 червня 2019. Ну і, звичайно ж, ці гравці втратять доступ до продукту.
Це вже не вперше гравці Fallout 76 розбиваються об стіну постійних баґів та захмарних цін.