Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Батько придбав для 11-ріної доньки гру за п’ять фунтів, а в підсумку втратив майже п’ять тисяч

Дівчинка думала, що купувала все на віртуальні гроші, але щось пішло не за планом…

В етері BBC Radio 2 Стів Камінґ розповів свою історію, через яку він фактично втратив чималу суму грошей та опинився в боржниках свого банку. Усе трапилося через звичайне бажання порадувати свою доньку. Для 11-річної дівчинки він бридбав додаток-гру для смартфона всього за п’ять фунтів. Його дочка дуже її хотіла, бо всі її однокласники давно в неї грають.

Чоловік вирішив таки поступитися, і провів оплату через телефон, бо банки були закриті на той момент. Проте, коли він через місяць перевірив стан свого рахунку, виявилося, що за цей проміжок часу в нього списали 4 642 фунти стерлінги.

За транзакціями стало зрозуміло, що всі вони пішли на різні товари всередині гри.

Донька була дуже засмучена, коли ми сказали їй про наш фінансовий стан. Вона думала, що грала на [віртуальні гроші] — для неї вони не здавалися реальними. Як цим компаніям узагалі можуть дозволяти заманювати неповнолітніх у свої ігри?

Стів Камінґ

Чоловік зараз живе на пенсію, а списані гроші призначалися для сімейного відпочинку на канікулах. Мова зараз йде про гру Roblox. Її аудиторія нараховує близько 100 млн користувачів щомісяця. В умовах користування прописані внутрішні мікротранзакції, але, як зізнався Стів, їх він не читав.

Проте, на запит BBC компанія-розробник проєкту повідомила, що згодна піти назустріч сім’ї, та відшкодувати витрачені кошти.

Ми намагаємось запобігти неавторизованим покупкам і вживаємо заходів: приміром, не зберігаємо банківську інформацію, а також працюємо безпосередньо з батьками, аби відшкодовувати витрати тоді, коли це можливо. Цей випадок — саме такий.

З повідомлення компанії