Geek.Informator.ua До сайту

Bethesda відповіла на скандал з блокуванням гравців, які скаржились на баґи у Fallout 76

Fallout 76

Раніше ми розповідали про Джарета Беркетта – програміста, який працював над пошуком проблем з Fallout 76. Він знаходив експлойти, баґи та інші недосконалості системи. Про свої знахідки він повідомляв розробникам заради допомоги проекту.

Все було добре, але в один момент його команда як завжди опублікувала повідомлення про вразливість ком’юніті-менеджеру Bethesda, і всі їх акаунти були відразу заблоковані. До речі, гроші за Fallout 76 та підписку Fallout 1st їм також повертати не захотіли. Через такі дії Джарет закрив проект допомоги і офіційно поскаржився на дії Bethesda.

Тепер з’явилася відповідь компанії на цей інцидент і схожі з ним випадки. На Reddit вона заявила, що пошук уразливих місць для їх виправлення ніяк не вплинув на блокування користувачів.

«Ми знаємо, що ходять чутки про те, що гравці, які повідомляють про проблеми в грі, баняться. Ми хочемо запевнити вас, що це – неправда. Геймерам рекомендується повідомляти про проблеми і звертатися в техпідтримку, щоб нам було простіше відслідковувати їх. <…> Ми дуже вдячні тим, хто знайшов час, щоб розповісти нам про баги. Ми ніколи не забанили гравця за повідомлення про баги або експлойти», – сказано в повідомленні.

Щодо вищезазначених випадків, компанія відповіла коротко: блокували тільки тих, хто зловживав уразливостями. Такі гравці завідомо порушують ліцензійну угоду. Ґеймери мають відразу повідомляти про баги та експлойти, але ні в якому разі їх не використовувати. Якщо коротко, Джарета та інших заблокували через використання знайдених ними уразливостей. Справедливі такі звинувачення чи ні – це вже інше питання.