На Games Gathering Conference 2019 у Києві розташувався стенд S.T.A.L.K.E.R. 2. Інформації про одну з найочікуваніших ґеймерами гру існує доволі мало, тому всі сподівалися на хоч якісь подробиці. Коли на майданчику помітили PR-менеджера проєкту Захара Бочарова, ці сподівання підкріпилися ще більше.
У бесіді з журналістами він зізнався, що якісь деталі він розповісти просто не може, але запевнив, що рівень гри буде надзвичайно високим. Єдине, про що він міг розказати, порадує любителів створення модифікацій для ігор. Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 налаштовані на появу великої кількості модів для їхньої гри, тому створюється спеціальний механізм, який значно спростить їх розробку.
Окремо ж у своєму Twitter він запевнив, що ніяких лутбоксів у проєкті не буде. Розробники відмовилися від такої ідеї, аби не псувати враження від гри.
В іншому зверненні Захар Бочаров запевняє, що S.T.A.L.K.E.R. 2 залишиться вірним атмосфері минулих ігор серії. Саме на них орієнтується студія GSC під час роботи над проєктом. Нові подробиці будуть розкриті в наступному році.