23 листопада у Варшаві пройшла зустріч авторів Cyberpunk 2077 з фанатами, де дали відповідь на деякі запитання присутніх на зустрічі користувачів. Один із фанатів поділився на Reddit найважливішим.
СЮЖЕТ ТА СТРУКТУРА
- Головний сюжет Cyberpunk 2077 може бути трохи коротшим, ніж в The Witcher 3, але це компенсується високою реграбільністю.
- Стосовно непотрібного луту: автори намагалися досягнути балансу між корисним та непотрібним лутом. Адже якщо з точки зору для протагоніста якась річ є непотрібною, вона може бути важливою для того чи іншого NPC.
- Після завершення головної сюжетної лінії гру можна буде продовжити, автори знайшли цікавий спосіб для втілення такого рішення. Однак, поки що його не розголошують.
- Якщо посеред діалогу мовчати занадто довго, це буде дратувати ваших співрозмовників, і може, навіть, мати за собою наслідки.
- Змінена структура побічних завдань у порівнянні з тою, яку ми бачили у The Witcher 3, де вона нагадувала пряму лінію з відгалуженням, які могли привести до тієї ж прямої. У Cyberpunk 2077 розгалуження будуть мати свої розвилки, які, у свою чергу, можуть вплинути на інші побічні завдання, чи, навіть на головний сюжет.
ГЕЙМПЛЕЙ
- Які б рішення не приймав герой, ситуації, при яких доступ до певної локації буде повністю перекритим, не виникне (як це було у The Witcher 2), однак він може бути сильно обмеженим.
- Щодо кастомізації транспорту: розробники попросили прихильників набратися терпіння, з чого можна зробити висновок, що вона буде присутня у грі.
- Можливості купувати нові квартири не буде, однак квартира героя може відрізнятися залежно від вибраного ним життєвого шляху і продовжуватиме змінюватися з плином часу. Також до квартири буде прив’язана певна механіка, що допоможе гравцю виразити індивідуальність свого героя, однак деталі не повідомляються.
- Відновлювати здоров’я можна буде їжею, препаратами або за допомогою аугментації. Однак це займатиме слот, який можна використати для чогось іншого.
- Розробники обіцяють, що фізика транспортних засобів буде більш реалістичною, аніж в GTA5 та інших подібних іграх.
- Час доби впливатиме на кількість охорони в певних місцях та на окремі катсцени.
- Рівні складності будуть відрізнятися один від одного не тільки рівнем противника, однак деталей не повідомлялося.
- Межі світу будуть означені так само, як і в The Witcher 3: коли герой наблизиться до краю карти, його про це повідомлять і змусять розвернутися.
- Оскільки Найт-Сіті – місто суворе, то на дрібні правопорушення та побиття поліція закриватиме очі. Однак на Стрілянину вона, звичайно, буде реагувати належним чином.
- Динамічна погода не впливатиме на геймплей, але NPC на неї реагуватимуть – наприклад, під часу дощу вони витягуватимуть парасольки або ховатимуться під дах.
- У грі присутні гонки, причому з характерними для кіберпанку елементами.
- Розробники відмовилися відповідати на питання, чи можна буде завести домашню кібер-тварину.
- 3/4 навколишнього середовища можна зруйнувати. Хоча зруйнувати весь район, звичайно, не вдасться.
- Ціль розробників – зробити кожен ігровий стиль однаково ефективним і не надавати переваги тому чи іншому.
АНІМАЦІЇ
- У кожного сюжетного персонажа буде своя анімація в пересуванні, у діалогах та в бою.
- Можливість пропустити кат-сцену буде, однак ця проста функція виявилася складною для втілення, адже усі кат-сцени вшиті у геймплей. Протестовано десять варіантів цієї опції – але результат ми побачимо вже після релізу гри.
- Сексуальні сцени у грі будуть. Для них провели чимало сесій захоплення рухів.
АУГМЕНТАЦІЇ
- Аугментації встановлюються у ріппердоків, але деякі модифікації до них можна буде встановити самостійно.
- Одна із аугментацій дозволить героєві пересуватися дуже швидко, сповільнюючи все довкола.
- На самому початку гри протагоніста буде лише базовий набір аугментацій. Наприклад, перекладач. У ньому будуть тільки найпоширеніші мови, наприклад, іспанська чи японська.
ІНШЕ
- Розробники хочуть додати у гру інструменти для моделювання модифікацій, однак жодної більш конкретної інформації вони не надали.
- Невдовзі буде більше інформації про санудтрек гри. Раніше повідомлялося, що оригінального треку Chippin’ In у грі не буде. Тепер розробники повідомляють, що, ймовірно, таки буде.
- Розробники запевняють, що у грі буде більше NPC, ніж у The Witcher 3, однак додати всі розроблені ними моделі вони не зможуть через технічні обмеження.
Реліз Cyberpunk 2077 запланований на 16 квітня 2020 року.
Перші відгуки про фільм «1917»