Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

BioWare планувала після першої Mass Effect випустити гру за всесвітом про «пірата-контрабандиста»

Персонаж мав чимось нагадувати Хана Соло, а історія мала показувати всесвіт гри не тільки з погляду «обраного суперсолдата».

Mass Effect

Продюсер Доріан Кікен працював у студії BioWare над другою та третьою частинами Mass Effect. Крім цього він брав участь і в створенні Andromeda. Нещодавно він дав інтерв’ю порталу The Gamer, у якому розповів про цікаву ідею з боку керівників студії.

Вони хотіли після релізу першої частини франшизи випустити окремий спін-офф. За словами розробниками, він був би чимось схожий на Star Control — аркаду з елементами стратегії, що виходила в 90-ті роки.

У 2008 році, незабаром після релізу Mass Effect, ми почали обговорювати концепцію для гри, де головним героєм був персонаж на зразок Хана Соло. Це повинна була бути гра, натхненна Star Control, але в нашому всесвіті.

Нею ми хотіли краще розкрити світ Mass Effect, а робити її збиралися паралельно з трилогією.

Доріан Кікен

За його словами, гра могла нагадувати серіали «Мандалорець» та «Світляк». Сенс у тому, що протагоністи — не герої, яких там обрала доля чи якісь всевишні сили, а прості найманці. Це дало б ґеймерам шанс побачити всесвіт Mass Effect зовсім з іншого боку.

Мені подобається сама ідея того, щоби розповісти історію персонажа із «сірою» мораллю, когось на зразок пірата-контрабандиста. Це дозволило б вам побачити світ не тільки з погляду обраного суперсолдата. Як якби ви вивчали всесвіт «Зоряних війн», не будучи джедаєм. Або всесвіт Warhammer 40K, але не від імені космодесантника.

Думаю, що такі «сірі» герої, які не вважаються виключно «хорошими» або «поганими», що не підкоряються великим фракціям, дають найширші можливості для дослідження світу. Такі, яких у вас немає, якщо ви — рятівник галактики.

Доріан Кікен

У будь-якому випадку, від задуму вирішили відмовитися. Усе через те, що всі сили довелося направити на Mass Effect 2. Продюсер вважає, що студія все зробила правильно, але ідея йому й досі подобається, а тому він сподівається колись таки побачити таку гру. Кікен полишив BioWare ще під час роботи над Andromeda, тож тепер не може впливати на плани розробників.