Під час BlizzConline компанія Blizzard анонсувала проєкти, які є ремастерами культових ігор студії. На нас чекають Diablo II: Resurrected та перше доповнення до World of Warcraft The Burning Crusade.
У нещодавньому інтерв’ю старший віце-президент компанії Аллен Адхам поділився своїми думками та планами щодо створення ремастерів колишніх ігор.
Варто зазначити, що в нас практично не залишилося нічого, що можна було б узяти за основу для ремастерінга. Так що в майбутньому ви зможете побачити дещо нове.
Раніше ми випускали гру, можливо, правили її раз-другий, потім переходили до наступної. Тепер світ став новим, з постійно живими проєктами. Це означає, що цикли розробки довше, команди крупніше, а вимоги для запуску успішних ігор вище, і треба більше часу, щоби випустити проєкт.
Але, кажучи відверто, наш конвеєр розробки сьогодні так само багатий, як і будь-коли. І в нас є команди, які працюють над новими іграми й новими типами ігор.