Головний системний дизайнер Blizzard Девід Кім на сторінках блогу Diablo розповів про нові зміни в новому проєкті. Будемо відверті, зміни досить незвичні для більшості гравців, адже подібна практика використовується доволі рідко.
Екіпірування
Почнемо з афіксів (бонуси від предметів). Так, кількість таких характеристик збільшили, але працювати частина з них буде лише при виконанні певних умов. Для цього в гру ввели три нові показники:
- «Янгольська сила» — збільшує тривалість корисних ефектів (наприклад, зцілення);
- «Демонічна сила» — збільшує тривалість негативних ефектів (наприклад, втрати здоров’я від кровотечі);
- «Древня сила» — збільшує шанс активації ефекту.
Отже, частина ефектів екіпірування буде залежати від цих показників. Для зразку приводиться один із внутрішньоігрових предметів:
Ці чоботи мають 2 афікси, які залежать від наведених вище «сил». Якщо ви орієнтуєтесь на «янгольську силу», і маєте її щонайменше 40 одиниць, то отримаєте 25 % стійкості до холоду. Якщо ж ви обрали шлях «демонічної сили», і набрали її вже 50 одиниць, то бонус від тих же чобіт буде зовсім іншим. Якщо якимось чином ви виконали обидві умови — отримаєте всі бонуси відразу.
Атака та захист
Blizzard вирішила відмовитися від деяких «сталих» критеріїв. Понять «базова атака» та «базовий захист» у Diablo 4 не буде. Ці показники будуть повністю прив’язані до зброї та амуніції відповідно. Можливість підсилення за допомогою заклять залишиться, але збільшувати показники вони будуть саме для вашої зброї.
Древні легендарні предмети
Від цього виду предметів компанія вирішила взагалі відмовитися. Не буде в грі ніяких надсильних «легендарок», які всі так хотіли отримати в інших частинах серії. Натомість розробники обіцяють збільшити користь від «рідкісних (жовтих)» предметів.
Також у Diablo 4 введуть особливі одноразові предмети, які будуть додавати тій або іншій частині екіпірування нові афікси. Отримати їх можна при вбивстві монстрів на пізній стадії гри.