Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Блогер «зламав» демо-версію оточення Half-Life: Alyx і заліз на Цитадель

Скажімо так: розробники такого точно не очікували, і ніяк не підготувалися.

Half-Life Alyx

Повноцінна версія Half-Life: Alyx виходить 23-го березня. Проте, як ми повідомляли раніше, Valve вирішила випустити у вільний доступ декілька «оточень» із гри. Тобто, це дозволило гравцям ще до виходу проєкту трохи походити по локаціям.

Як це прийнято, не всі погодилися обмежитися такою прогулянкою. Ютубер 3kliksphilip помітив доволі поверхневу й нескладну проблему в грі. Справа в тому, що подвійне натискання кнопки home на секунду ламає оточення, що дозволяє трохи підтягнути персонажа по повітрю. За допомогою цього ентузіаст зміг дістатися туди, куди розробники аж ніяк не планували пускати гравців.

Виявилося, що більшість навіть стін у Сіті 17 просто відсутні. Текстури, які знаходяться вище, ніж міг би дістатися гравець за нормальних умов, зроблені у 2D-форматі. Проте, не будемо за це наговорювати на розробників, адже VR-проєкти й так потребують чимало ресурсів.

Головним досягненням ютубера став «рейд» на Цитадель, яка мала б бути лише елементом декору. На те, щоби дістатися вершини, ентузіаст витратив чимало часу та сил. Проте, чим вище він залазив, тим сильніше ламалася гра. Наприкінці його подорожі в персонажа почали зникати руки, меню взагалі не відображалося, а Сіті 17 періодично просто зникало із поля зору. Дістатися верхівки блогер не зміг, бо сама вежа також загубилися.

Закінчилося все тим, що ґеймер не зміг телепортуватися назад, а кнопки меню не працювали. Йому довелося знімати шолом та вимикати його напряму.