Представники id Software вирішили розповісти, чому після DOOM 3 серія несподівано перервалася на деякий період, аж поки у 2016-му не вийшов перезапуск серії. За їхніми словами, гра вже пройшла значну частину стадій розробко, але від неї вирішили відмовитися.
Цю інформацію розкрив продюсер компанії Марті Стреттон у підкасті IGN Unfiltered. За його словами, гра в них виходила доволі непогана для свого часу, і, можливо, вона могла б навіть отримати визнання. Проте, була в неї важлива проблема, яку просто не можна ігнорувати — «це не був той самий DOOM».
Тобто, мова йде саме про атмосферу гри. Через велику кількість змін у підсумку виходило щось, схоже на Call of Duty через більшу кількість кінематографічних моментів. Традиційно ж DOOM — це екшн у чистому вигляді, а четверта частина «втрачала своє коріння».
Відмова від цього проєкту означала, що за 12 років компанія випустить тільки RAGE. Це могло б призвести до того, що Bethesda просто закрила би студію, але, за словами Марті, ніякого тиску з її боку навіть не було. Завдяки цьому став можливим перезапуск легендарної серії.