Засновник The Game Awards Джефф Кейлі готує спеціальний проект, у якому він розповідає все про нову Half-Life: Alyx. Джефф слідкував за розробкою гри вже досить довгий час, і на честь анонсу підготував спеціальне інтерв’ю з розробниками проекту.
Розмова йшла не тільки про Alyx, але й про інші ігри компанії Valve, роботу над VR-технологією, плани на майбутнє тощо. Тож, без зайвих балачок, коротко і про головне.
- Ідея зробити нову гру з використанням VR на базі серії Half-Life прийшла не відразу. При роботі над Source 2 розробляти починали велику кількість ігор, але всі вони не «дожили» навіть до анонсу. Проекти закрили, але ідеї та перші їхні результати знайшли «нове життя» під час роботи над Alyx. Тільки у 2016-му році з’явилася ідея створення VR-проекту, коли студія The Lab випустила набір VR-експериментів. У Valve побачили попит на такі речі.
- тоді мова зовсім не йшла про Half-Life. Його вибрали пізніше, бо саме в цій серії ігор були всі елементи, які можна використати у VR-проєкті. Думали також і про створення гри на базі Portal, але від цього довелося відмовитися. Причина дуже проста: «Портал» побудована на тому, що потрібно швидко рухатись, постійно змінювати кут зору тощо. У VR-шлемі людей би просто знудило.
- Розробники зізнаються — Alyx став доволі високобюджетною перспективою. Компанія сподівається, що їхній вклад дасть свої плоди. Мультиплеєру в новій грі не буде, адже аудиторія у VR вважається замалою для такого.
- На початку над Alyx працювала невелика команда. Гру важчали лише експериментом зі створення VR-продукції, а вже потім вона стала новою повноцінною грою.
- Розробники зізнаються, що досить багато ігрових механік не вдалося перенести з Half-Life 2. Ті ж, які були використані в грі, було значно змінені.
- Джефф Кейлі вже пройшов гру. Він стверджує, що взаємодія з оточуючим світом зроблена дійсно детально. Наприклад, нову обойму потрібно діставати з-за спини, а двері можна відчиняти за допомогою просунутого в щілину пістолета.
- Відслідковування положення рук у просторі — основна направленість нової Half-Life. Це означає, що без спеціальних контролерів пограти не вдасться.
Деякі розглянуті питання варто винести окремо. Розробники зізналися, чому компанія відмовилися від Half-Life 3. За їх словами, це була «лякаючи перспектива», адже гра могла не справдити очікувань. Навіть створення спін-офу в зовсім новому форматі здалося їм значно простішим завданням. Проте в студії впевнені, що нова Alyx — це найкраще, що вони взагалі робили.
Про ігри такого типу мова поки не йде, хоч система й готова для більш деталізованих проектів. Рішення про продовженням роботи над високобюджетними VR-іграми буде прийматися після отримання перших результатів від Half-Life: Alyx.