Geek.Informator.ua До сайту

Чому Valve вирішила відмовитися від Half-Life 3 та 2D версії Half-Life: Alyx

Half-Life-Alyx

Засновник The Game Awards Джефф Кейлі готує спеціальний проект, у якому він розповідає все про нову Half-Life: Alyx. Джефф слідкував за розробкою гри вже досить довгий час, і на честь анонсу підготував спеціальне інтерв’ю з розробниками проекту.

Розмова йшла не тільки про Alyx, але й про інші ігри компанії Valve, роботу над VR-технологією, плани на майбутнє тощо. Тож, без зайвих балачок, коротко і про головне.

Half-Life Alyx

Деякі розглянуті питання варто винести окремо. Розробники зізналися, чому компанія відмовилися від Half-Life 3. За їх словами, це була «лякаючи перспектива», адже гра могла не справдити очікувань. Навіть створення спін-офу в зовсім новому форматі здалося їм значно простішим завданням. Проте в студії впевнені, що нова Alyx — це найкраще, що вони взагалі робили.

Про ігри такого типу мова поки не йде, хоч система й готова для більш деталізованих проектів. Рішення про продовженням роботи над високобюджетними VR-іграми буде прийматися після отримання перших результатів від Half-Life: Alyx.