Видання PC Gamer поспілкувалося з епідеміологами Еріком Лофґреном та Ніною Феррерман. Вони провели дослідницьку роботу, порівнявши поведінку людей у реальному житті під час епідемії, та гравців у World of Warcraft під час так званої «Кривавою чуми». Мова йде про масове зараження гравців закляттям «Зіпсована кров».
Трохи передісторії: у 2005-му році в грі World of Warcraft почалася справжня епідемія. Деякі локації просто «викошувало» закляття «Зіпсована кров». Його власником є один із босів високорівневого рейду. Воно наносить 200 шкоди раз у дві секунди. До речі, мова зараз йде про «Класику», тому 200 здоров’я — це дуже багато.
Так от, у вказаному році пройшовся по грі такий баг, що коли персонажі переносилися з рейду в ігровий світ, ефект закляття залишався на тваринах героїв. Одразу ж він перекидався й на гравців, що знаходилися поруч. Потім від них до інших, і так до моменту, поки всі, скажімо, у якомусь великому місті не опиняться зараженими. Доходило до того, що ціле місто могло встилатися трупами.
Так у чому ж зв’язок між грою та реальністю? За словами Ніни Феррерман, ця ситуація у World of Warcraft добре демонструю, як поведінка людей впливає на розповсюдження хвороби.
Її колега, Ерік Лофгрен, додає, що поведінка людей у грі та в реальності дуже схожа. Проте, на їх дослідження багато хто дивився скептично, адже у віртуальному просторі існує таке явище, як гріфінг, тобто, навмисне псування «ігрового життя» іншим. У даному випадку, це може бути зараження інших наявною в гравця хворобою. У реальності такого не буде, але існує дещо схожа поведінка.
У підсумку ми отримуємо таку-собі аналогію між грою та реальністю. Слід пам’ятати, що гриферство у віртуальному світі хіба що трохи побісить інших і все, але схожа поведінка в реальності наражає всіх оточуючих на небезпеку!
Розробники Half-Life 2 дивляться й коментують спідран своєї гри