Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Це була «кривава баня»: Джеймс Кемерон розповів про свою війну з режисером «Термінатор: Фатум»

«Кров, яка залишилась з часів наших творчих битв, досі відтирають зі стін», – розповідає автор сюжету та продюсер фільму Джеймс Кемерон.

Через 28 років після виходу фільму «Термінатор: судний день» кінематографіст Джеймс Кемерон знову повернувся до проєкту. Він увійшов у команду як продюсер та автор сюжету, але оскільки мав навички монтажера – давав поради майже у всіх сферах розробки «Термінатора: Фатум» (або Термінатор: Темні долі).

За словами самого Кемерона, найбільш важкою частиною роботи було прийти до спільних рішень з режисером Тімом Міллером, який перейшов до команди від «Дедпула».

Незгоди почалися з самого початку: Джеймс був невдоволений чорновою версією сценарію, яку запропонував Міллер, адже вона була «сирою» та надто довгою, бо команда хотіла піти шляхами розвитку сюжету, які були зовсім непотрібними.

У підсумку процес розробки фільму Джеймс Кемерон місцями називає «кривавою банею»:

«У нас було багато розбіжностей. Кров, яка залишилася з часів наших творчих битв, досі відтирають зі стін. Цей фільм був народжений у вогні, але такий вже творчий процес, чи не так?», – згадує він.

Основна проблема полягала у тому, що Тім Міллер хотів створити «власного Термінатора», тобто фільм, який не був би схожий на попередні частини. Дійшло до того, що Кемерону довелося сказати «я все розумію, але я типу знаю дещо про світ «Термінатора».

Дні, проведені в суперечках, дали свої плоди – остаточна і «відполірована» версія «Термінатора: Фатум» вже вийшла в прокат. Ця частина серії ігнорує події «Повстання машин», «Спасіння прийде» та «Генезису», і є прямим продовженням подій, показаних у фільмі «Термінатор: судний день».