Через 28 років після виходу фільму «Термінатор: судний день» кінематографіст Джеймс Кемерон знову повернувся до проєкту. Він увійшов у команду як продюсер та автор сюжету, але оскільки мав навички монтажера – давав поради майже у всіх сферах розробки «Термінатора: Фатум» (або Термінатор: Темні долі).
За словами самого Кемерона, найбільш важкою частиною роботи було прийти до спільних рішень з режисером Тімом Міллером, який перейшов до команди від «Дедпула».
Незгоди почалися з самого початку: Джеймс був невдоволений чорновою версією сценарію, яку запропонував Міллер, адже вона була «сирою» та надто довгою, бо команда хотіла піти шляхами розвитку сюжету, які були зовсім непотрібними.
У підсумку процес розробки фільму Джеймс Кемерон місцями називає «кривавою банею»:
Основна проблема полягала у тому, що Тім Міллер хотів створити «власного Термінатора», тобто фільм, який не був би схожий на попередні частини. Дійшло до того, що Кемерону довелося сказати «я все розумію, але я типу знаю дещо про світ «Термінатора».
Дні, проведені в суперечках, дали свої плоди – остаточна і «відполірована» версія «Термінатора: Фатум» вже вийшла в прокат. Ця частина серії ігнорує події «Повстання машин», «Спасіння прийде» та «Генезису», і є прямим продовженням подій, показаних у фільмі «Термінатор: судний день».