Розробник серії головоломок Q.U.B.E. та Hue Дан Да Роша виклав на своїй сторінці в Twitter такий-собі концепт нового шутера. Його особливість полягає в тому, аби стріляти саме під музику, намагаючись упіймати такт мелодії. Чим краще гравець «ловить ритм», тим сильніше буде шкода від пострілу та вище рейтинг проходження.
Фактично, проєкт має використовувати механіку Guitar Hero — натискання клавіші в потрібний момент. Поки що не повідомляється, чи буде хтось займатися розробкою такої гри, але сам Роша підкреслив, що працювати над цим концептом йому сподобалося.
Here's a Rhythm FPS game we've been messing around with. It's been pretty fun to work on so far! 🤘#screenshotsaturday #gamedev #madewithunreal pic.twitter.com/leYq1aEb4l
— Dan Da Rocha (@DanDaRocha) April 18, 2020
На запис звернули увагу й інші розробники ігор. Наприклад, дизайнер Unreal та Gears of War Кліфф Блежинскі назвав таку ідею «найбільш інноваційною в шутерах із часів Superhot».
That is the most innovative FPS idea I've seen since Superhot. So cool.
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) April 18, 2020
Водночас продюсер DICE Жакуб Аджмал запропонував додати кооператив та декілька видів зброї, аби вони відповідали за різні музичні інструменти.
Can we haz co-op support where each players gun is represented by a different instrument sound in the song? 😂😅Looks awesome.
— Jaqub Ajmal (@JaqubAjmal) April 18, 2020
Якщо вже говорити про розробників, то пропонуємо вам зацінити, як творці Doom Eternal дивилися найшвидший спідран своєї гри. Вийшло доволі кумедно, адже про деякі механіки вони навіть не здогадувалися. Якщо ж хочеться більше технологій, то тут Nvidia якраз «навчила» свій застосунок» глушити фонові шуми у реальному часі.
