Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Дизайнер Q.U.B.E. запропонував концепт шутера, у якому потрібно ловити ритм стрільби

Подобається розносити ворогів під епічну музику? Як щодо того, аби стріляти ще й потрібно було тільки в такт мелодії?

шутер

Розробник серії головоломок Q.U.B.E. та Hue Дан Да Роша виклав на своїй сторінці в Twitter такий-собі концепт нового шутера. Його особливість полягає в тому, аби стріляти саме під музику, намагаючись упіймати такт мелодії. Чим краще гравець «ловить ритм», тим сильніше буде шкода від пострілу та вище рейтинг проходження.

Фактично, проєкт має використовувати механіку Guitar Hero — натискання клавіші в потрібний момент. Поки що не повідомляється, чи буде хтось займатися розробкою такої гри, але сам Роша підкреслив, що працювати над цим концептом йому сподобалося.

На запис звернули увагу й інші розробники ігор. Наприклад, дизайнер Unreal та Gears of War Кліфф Блежинскі назвав таку ідею «найбільш інноваційною в шутерах із часів Superhot».

Водночас продюсер DICE Жакуб Аджмал запропонував додати кооператив та декілька видів зброї, аби вони відповідали за різні музичні інструменти.

Якщо вже говорити про розробників, то пропонуємо вам зацінити, як творці Doom Eternal дивилися найшвидший спідран своєї гри. Вийшло доволі кумедно, адже про деякі механіки вони навіть не здогадувалися. Якщо ж хочеться більше технологій, то тут Nvidia якраз «навчила» свій застосунок» глушити фонові шуми у реальному часі.