Шраєр гадає, що Google потрібно поміняти бізнес-модель Stadia і відмовитися від продажу ігор за повну вартість, бо сервісу більше підійде поширення через підписку. В іншому випадку, як припускає редактор Kotaku, компанія в підсумку може закрити Stadia через її комерційної невдачі.
Google Stadia is out today, and it already looks like a monumental flop. (I heard from one person involved that preorders were below expectations.) Question is, will they eventually stop trying to sell games and switch to an all-you-can-eat subscription model? Or just let it die?
— Jason Schreier (@jasonschreier) November 19, 2019
Google Stadia вийшла сьогодні, і це вже схоже на монументальний провал (я чув від однієї особи, яка передзамовлення виявляються нижчими за очікування). Питання полягає в тому, чи зрештою вони перестануть намагатися продавати ігри та перейти на модель підписки, або просто нехай помирає?
Джейсон Шраєр
Джейсон Шрайер також розповів, що Google без змін приймає передзамовлення видання Premiere Edition, до якого входять контролер, медіаплеєр Chromecast Ultra і три місяці підписки на бібліотеку Stadia Pro — хоча компанія, зважаючи на все, очікувала, що цей набір продасться так само, як і Founder’s Edition.
The founders edition sold out – they were still taking preorders on the “premiere edition”
— Jason Schreier (@jasonschreier) November 19, 2019
Founder’s Edition розпродали, проте передзамовлення Premiere Edition без змін відкрите.
Джейсон Шраєр
I don’t think Google is going to give up on Stadia that quickly — they’re building multiple game studios as we speak — but it was always asinine to think they could sell games at full price on this thing. Need to pivot, even if it means losing some of the biggest AAA games
— Jason Schreier (@jasonschreier) November 19, 2019
Я не думаю, що Google збирається швидко відмовитися від Stadia — спеціально для неї вони будують декілька нових ігрових студій, — але з самого початку відомо, що це дурна витівка — продавати ігри на Stadia за повну вартість. Необхідно змінювати цю стратегію, навіть якщо це означає втрату деяких великих AAA-ігор.
Джейсон Шраєр
Журналіст Kotaku вважає, що початкові проблеми Stadia поміж іншого спричинені «найжахливішим маркетингом», а в майбутньому сервіс стане безплатним.
Well Google’s marketing and communication around Stadia has been atrocious — that’s why people have missed it. And yeah, it’ll be free eventually, although you’ll still have to pay for games which creates a massive barrier for entry
— Jason Schreier (@jasonschreier) November 19, 2019
Google провів жахливий маркетинг, тому багато пропустили Stadia. І так, врешті-решт сервіс буде безкоштовно, хоча однаково доведеться платити за ігри, що створює величезний бар’єр для користування.
Джейсон Шраєр
Google запустив сервіс Stadia в 14 країнах. Згідно з першими оглядами, в роботі Stadia спостерігаються численні технічні проблеми — приміром, затримка в керуванні і відсутність 4К-здатності.