Шраєр гадає, що Google потрібно поміняти бізнес-модель Stadia і відмовитися від продажу ігор за повну вартість, бо сервісу більше підійде поширення через підписку. В іншому випадку, як припускає редактор Kotaku, компанія в підсумку може закрити Stadia через її комерційної невдачі.
Джейсон Шрайер також розповів, що Google без змін приймає передзамовлення видання Premiere Edition, до якого входять контролер, медіаплеєр Chromecast Ultra і три місяці підписки на бібліотеку Stadia Pro — хоча компанія, зважаючи на все, очікувала, що цей набір продасться так само, як і Founder’s Edition.
Журналіст Kotaku вважає, що початкові проблеми Stadia поміж іншого спричинені «найжахливішим маркетингом», а в майбутньому сервіс стане безплатним.
Google запустив сервіс Stadia в 14 країнах. Згідно з першими оглядами, в роботі Stadia спостерігаються численні технічні проблеми — приміром, затримка в керуванні і відсутність 4К-здатності.
Другому сезону «Володаря Перснів» — бути!