Geek.Informator.ua До сайту

Джейсон Шраєр: Google Stadia схожий на «монументальний провал»

Ґеймпад Stadia

Шраєр гадає, що Google потрібно поміняти бізнес-модель Stadia і відмовитися від продажу ігор за повну вартість, бо сервісу більше підійде поширення через підписку. В іншому випадку, як припускає редактор Kotaku, компанія в підсумку може закрити Stadia через її комерційної невдачі.

Google Stadia вийшла сьогодні, і це вже схоже на монументальний провал (я чув від однієї особи, яка передзамовлення виявляються нижчими за очікування). Питання полягає в тому, чи зрештою вони перестануть намагатися продавати ігри та перейти на модель підписки, або просто нехай помирає?

Джейсон Шраєр

Джейсон Шрайер також розповів, що Google без змін приймає передзамовлення видання Premiere Edition, до якого входять контролер, медіаплеєр Chromecast Ultra і три місяці підписки на бібліотеку Stadia Pro — хоча компанія, зважаючи на все, очікувала, що цей набір продасться так само, як і Founder’s Edition.

Founder’s Edition розпродали, проте передзамовлення Premiere Edition без змін відкрите.

Джейсон Шраєр

Я не думаю, що Google збирається швидко відмовитися від Stadia — спеціально для неї вони будують декілька нових ігрових студій, — але з самого початку відомо, що це дурна витівка — продавати ігри на Stadia за повну вартість. Необхідно змінювати цю стратегію, навіть якщо це означає втрату деяких великих AAA-ігор.

Джейсон Шраєр

Журналіст Kotaku вважає, що початкові проблеми Stadia поміж іншого спричинені «найжахливішим маркетингом», а в майбутньому сервіс стане безплатним.

Google провів жахливий маркетинг, тому багато пропустили Stadia.  І так, врешті-решт сервіс буде безкоштовно, хоча однаково доведеться платити за ігри, що створює величезний бар’єр для користування.

Джейсон Шраєр

Google запустив сервіс Stadia в 14 країнах. Згідно з першими оглядами, в роботі Stadia спостерігаються численні технічні проблеми — приміром, затримка в керуванні і відсутність 4К-здатності.