Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

EA опиналася в центрі скандалу через рекламу мікротранзакцій у дитячих журналах

Клієнтоорієнтованість за версією Electronic Arts…

FIFA

В англійському дитячому журналі Smyths компанія Electronic Arts вирішила розмістити рекламу купівлі FIFA Points (внутрішньоігрова валюта) за реальні гроші. Невідомо, звідки на думку представників компанії в дітей гроші на їхні послуги, але маємо, що маємо.

Згадана валюта використовується для купівлі ігрових паків, які мають випадкових гравців клубів. Отриманих гравців використовують у найпопулярнішому режимі FIFA Ultimate Team (FUT).

У підсумку це викликало хвилю обурення серед користувачів соцмережей. У журналі детально та покроково описаний процес купівлі валюти. Другий пункт прямо наставляє «використовуйте FIFA Points, аби відкривати паки».

А тепер погляньте на крок номер два

У відповідь на таку пряму рекламу користувачі Reddit пропонують бойкотувати видавця та направити скаргу в Агентство рекламних стандартів Великобританії.

Я вважаю це вкрай неправильним, і не тільки тому, що це є в дитячому журналі, а й тому, що ви, щоби грати, повинні купувати бали і відкривати паки. Нормалізація покупок ігор для дітей із раннього віку — це до біса неетично.

freakedmind на Reddit