В англійському дитячому журналі Smyths компанія Electronic Arts вирішила розмістити рекламу купівлі FIFA Points (внутрішньоігрова валюта) за реальні гроші. Невідомо, звідки на думку представників компанії в дітей гроші на їхні послуги, але маємо, що маємо.
Згадана валюта використовується для купівлі ігрових паків, які мають випадкових гравців клубів. Отриманих гравців використовують у найпопулярнішому режимі FIFA Ultimate Team (FUT).
У підсумку це викликало хвилю обурення серед користувачів соцмережей. У журналі детально та покроково описаний процес купівлі валюти. Другий пункт прямо наставляє «використовуйте FIFA Points, аби відкривати паки».
Put your two eyes 👀 on step two.#ThisIsntOK pic.twitter.com/IA6HRv2Elf
— FIFA21Mistakes (@AllFifaMistakes) September 26, 2020
А тепер погляньте на крок номер два
У відповідь на таку пряму рекламу користувачі Reddit пропонують бойкотувати видавця та направити скаргу в Агентство рекламних стандартів Великобританії.
Я вважаю це вкрай неправильним, і не тільки тому, що це є в дитячому журналі, а й тому, що ви, щоби грати, повинні купувати бали і відкривати паки. Нормалізація покупок ігор для дітей із раннього віку — це до біса неетично.
freakedmind на Reddit