У Red Dead Redempion 2 ви можете знайти чимало видів вогнепальної зброї. Якщо до неї придивитися, то деталізація вражає, і видно, що над кожним із ним працювали чимало часу.
У видання GameSpot з’явилося питання, а чи все в грі дійсно так добре відображає реальність? Чи справді існуючі аналоги зброї з гри стрілятимуть так само, як і в RDR 2? Для перевірки вони запросили Джонатана Ферґюсона, який є експертом зі зброї в Королівській збройній палаті. Він порівняв стволи з гри з їхніми реальними аналогами.
Пістолети з револьверами
Експерт почав із найпершого револьвера, який доступний гравцеві із самого початку тайтлу — Cattleman Revolver. При його створенні за основу взяли Colt Single Action Army 1873-го року випуску. Експерт зазначив, що з цією зброєю все вийшло дійсно якісно — всередині гри аспекти стрільби з цього револьвера передані доволі точно. Він також окремо похвалив і введену в гру необхідність чистити зброю від іржі, оскільки в реальності володарі такої пушки також мають часто цим займатися. Хоча, усі аспекти чистки передати ігровій механіці не вдалося, але в іншому випадку ґеймерам це б просто набридло.
Хоча, знайшов він і деяку неточність в анімації пострілу з цього револьвера. Справа в тому, що головний герой доволі дивно зводить курок, і робить це надто делікатно. У реальності через таке барабан може просто не прокрутитися.
Далі мова пішла про Double-Action Revolver. Ця модель базується на оновленій версії Colt Single Action Army, що вийшла у 1892-му році. Відрізняються ці версії зручністю використання, а курок у ній зводиться автоматично при натисканні спускового гачка.
Експерт зазначив, що водночас курок у новій версії набагато важчим, а віддача сильнішою. У грі цього фактору не врахували, а тому в револьвера було аж занадто багато плюсів, і майже не знайшлося мінусів.
Найбільше питань у Ферґюсона викликав пістолет Volcanic. Йому припала до смаку анімація перезарядки, але зведення курка йому видалося нереалістичним. Усе через те, що цей пістолет взагалі доводиться в реальності зводити двома руками, а зробити це однією, як це робить головний герой, технічно неможливо.
Крім цього вогнева потужність пістолету також не відповідає дійсності. Патрони для Volcanic 41.41 калібру можуть вбити тільки на невеликій дистанції, та і взагалі не настільки небезпечні, як 45 калібр. Проте, Volcanic у RDR 2 став занадто потужним знаряддям вбивства.
Mauser Pistol у свою чергу вийшов із перевірки без претензій. За словами експерта, тут у розробників взагалі вийшло показати одну з найбільш вдалих моделей Mauser серед інших ігор. Більш того, тут показали найбільш наближену до реальності перезарядку цього пістолету серед інших тайтлів.
Гвинтівки та дробовики
З гвинтівками вийшло все трохи простіше — Ферґюсону сподобалися майже всі зразки зброї цього типу в грі. Першим на перевірку взяли Litchfield Repeater, який базується на гвинтівці 1860 Henry repeating Rifle.
Експерт зазначив, що всі аспекти цієї зброї виконані правильно, хіба що кількість патронів, які ця зброя може в себе вміщувати, якось розробники трохи завищили. У грі після перезарядки ви маєте 16 патронів, коли в реальності отримаєте не більше 15.
Насправді, есперт назвав цю проблему розповсюдженою серед авторів ігор, оскільки вони нараховують зайвий патрон зброї, бо думають, що він начебто може залишатися в магазині.
Далі черга дійшла до Lancaster Repeater, яка копіює класичку Winchester Model 1866. Експерт класифікував її як «бездоганну» з погляду реалізму. Розробники гри добре постаралися над віддачею, вогнепальною потужністю та перезарядкою.
Що стосується снайперської Rolling Block Rifle, яка створювалася на базі Remington Rolling Block, то тут експерт назвав її трохи нереалістичною, але тільки в питанні перезарядки. Анімація видалася експертові занадто швидкою.
Усі інші наявні в тайтлі гвинтівки йому сподобалися. За словами Джонатана, реальні аналоги стріляють так само, і якщо і є деякі розбіжності, то вони незначні.
За його словами, дробовики в грі виконані значно реалістичніше, ніж в інших схожих тайтлах. Зазвичай зброя ефективна тільки на близькій відстані, а на великій — майже не наносить шкоди. У Rockstar у цьому питанні вирішили сильніше відштовхуватися від реальності.
Для прикладу взяли дробовик Pump-action Shotgun, який стріляє доволі точно на будь-якій відстані. Експерт назвав це реальним плюсом для гри. Також він похвалив і Semi-auto Shotgun, що базується на Browning Auto 5.
Проте, під критику потрапив двоствольний обріз Sawed-off Shotgun. У цьому випадку, за словами експерта, RDR 2 пішла дорогою інших ігор, де є подібна зброя, і дала можливість головному героєві шмаляти одразу з двох таких екземплярів одночасно.
Крім цього, під час перезарядки не видно анімації зведення курків. Експерт вважає, що розробники вирішили понехтувати реалістичністю в даному випадку, аби ґеймплей був активнішим.
Наприкінці запису він зробив висновок, що в цілому зброя в Red Dead Redemption 2 виконана доволі реалістично, хоч і з деякими жертвами заради цікавішого ґеймплею.