Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Epic представила ігровий рушій нового покоління Unreal Engine 5

Море нових функцій та можливостей, щоби творити ігри.

Компанія наголошує на тому, що її новий рушій Unreal Engine 5 здатний спростити створення будь-яких ігор — від інді до AAA. Для цього навіть не обов’язково створювати низькополігональні асети, адже можна просто імпортувати вихідні дані в найвищій якості, а він автоматично все доробить.

Це дійсно просто. Ви йдете в магазин асетів Quixel, завантажуєте камені, гори й асети, які вам потрібні, а потім просто ставите їх у гру. Це значно знижує складність створення ігрових рівнів.

Головний технолог Кім Лімбері

Працюватиме таке «диво» на консолях поточного та наступного поколінь, а також ПК, Mac, iOS і Android. Перша версія має з’явитися на початку наступного року, а повноцінна — незабаром після цього.

Головне з показаного

Nanite — це інструмент візуальної геометрії з мікрополігонами, яка має усунути обмеження на кількість площин у кадрі. Розробники зможуть додавати в проєкти кінематографічні текстури з мільярдами полігонів.

Геометрія Nanite — транслюється й масштабується в реальному часі, тому бюджету на полігони немає, як і немає бюджету пам’яті або дальності промальовування. Більше не потрібно ставити деталі в карти нормалей або вручну налаштовувати LOD. Тут немає втрати в якості.

З блогу Epic

Lumen — абсолюте динамічне освітлення, яке має можливість миттєво реагувати на будь-які зміни в грі. Система рендерить дифузні відзеркалення та непрямі відблиски у великих детальних просторах.

Такі спрощення значно допоможуть дизайнерам робити детальніші сцени з використанням освітлення. Миттєве опрацювання світла зекономить їм багато часу, адже тепер не треба буде очікувати на опрацювання світлових карт та налаштувань UV.

Трасування променів на PS5

Спеціально для презентації рейтрейсингу розробники записали повністю працююче ігрове демо на версії PS5 для творців. У ній нам показали 8K-текстури та статую з 33 мільйонів полігонів.

HDMI-кабель вставили в записуючий пристрій і пройшли демо в реальному часі — ні монтажу, ні фокусів. Це те, що ви отримаєте з коробки.

Кім Лімберті

Інші деталі

Окрім графічної складової Epic попрацювали й над звуком та фізикою. Відтак додано симуляцію ревербації звуку в закритих приміщеннях, покращений фізичний рушій та нову симуляцію рідких речовин.

Скріншоти