Geek.Informator.ua До сайту

«Форсаж 9», «Сокіл та Зимовий солдат» та круті рекламні ролики — головне із Супербоула-2021

Супербоул

У ніч із 7 на 8 лютого в США проходив Супербоул — фінальна гра за звання чемпіона Національної футбольної лігі країни. Перш ніж перейти до теми нашого матеріалу, хотілось би зазначити цікавий факт. Пандемія все ще дає про себе знати, а тому на заходу була дуже обмежена кількість глядачів. Аби компенсувати це візуально, організатори використовували вже знайому прихильникам футболу фішку — «картонні глядачі».

Під час довгої перерви між чвертями відбувся виступ The Weekend. Оцінити старання музиканта потрібно за всіма факторами, хоча б тому, що, за словами його продюсера, у свій виступ він вклав приблизно 7 мільйонів доларів із власної кишені.

Крім таких виступів чимало компаній використовують «рекламні слоти» матчу задля того, аби показати свої гучні новинки. Саме тут найчастіше з’являються нові кадри з фільмів та серіалів, про які ми зараз і поговоримо.

«Сокіл та Зимовий солдат»

Серіал стартує вже 19 березня. Disney вирішив показати на грі доволі епічний трейлер, у якому з’явилося чимало екшн-сцен.

Водночас ще й новий постер до шоу випустили.

Old («Старий»)

Новий фільм М. Найта Ш’ямалана розповість про доволі дивний пляж, на якому люди чомусь аж дуже швидко старішають. Ідея відпочинку на бережку океану стала для сім’ї несподіваним та не дуже приємним сюрпризом. Фільм очікується 23 липня 2021-го.

«Ніхто»

Новий бойовик від Іллі Найшуллера має вийти 2 квітня.

«Рая та останній дракон»

Новий анімаційний проєкт від Disney Animation має вийти 5 березня.

«Форсаж 9»

Фільм очікується наприкінці травня цього року, але його вже стільки відкладали, що й за цю дату страшно.

Підбірка кумедних та крутих рекламних роликів

Тімоті Шаламе взяв на себе роль сина Едварда руки-ножиці в новій рекламі Cadillac.

Майкл Б. Джордан став голосовим помічником Alexa від Amazon.

У ролику General Motors Вілл Феррел дізнається, що Норвегія вирвалася вперед у порівнянні зі США зі швидкості введення електромобілів, і відправився з цим розбиратися.

Чутлива реклама від компанії Anheuser-Busch про моменти, коли пивасик допомагає людям знайти спільну мову.

Logitech не поскупився на нову рекламу, головну роль у якій зіграв репер Lil Nas X.

Навіть Reddit дісталося трохи рекламного часу.