Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Гакери навчилися додавати в Fallout 76 NPC, яких там від початку просто не було

Для вмілих любителів чит-кодів та гакерства немає нічого неможливого.

Fallout 76

Уже деякий час гакери «розважаються» у Fallout 76 просто як можуть. Вони вже давно навчилися дублювати свої предмети і створювати нові нерухомі об’єкти. Тепер дійшла черга й до «живих» модернізацій гри — створення союзних NPC (персонажі, що не контролюються гравцями).

Повернемося трохи назад: ще 14-го грудня під час проведення «безкоштовних вихідних» у Fallout 76 на порталі Unknowncheats користувач із нікнеймом ErectBAN оприлюднив серію скриптів, які допомагали ПК-гравцям створювати для себе зброю, броню тощо. Гакер закликав використовувати свою працю якомога скоріше, адже компанія Bethesda може швидко все це помітити й перекрити шляхи реалізації читів.

Пізніше на YouTube з’явився відеоролик, у якому посеред карти гравець помітив «застряглий» у повітрі корабель «Братства Сталі» з Fallout 4.

Тепер любителі злому ігор дійшли до більш складних задач — створення союзних NPC.

За словами автора гакерської програми, функціональність у його розробки досить велика. В першу чергу, їх можна створити прямо у своєму таборі, і вони почнуть ходити його територією, та нападати на всіх ворогів. У бою NPC поводяться досить продумано: обирають позиції для ведення вогню, та можуть відступити в більш захищене місце, якщо почнуть програвати.

Є в цій системі й недоліки: усі NPC з’являються без одягу, а іноді ще й без зброї. Звуки їхньої стрільби система замінює на звук вистрілів турелі. Також неігрові персонажі не вийдуть за територію вашого табору, і будуть постійно знаходитися всередині. Виняток — переслідування ворога.

Компанія Bethesda дійсно планує додати таких NPC у гру, але не раніше наступного року. Підозрюємо, принцип роботи галерських програм полягає у викритті вже наявних файлів персонажів і їх передчасному запуску.