Китайський ґеймер із міста Сичуань полюбляв грати у Justice Online. Настільки він багато проводив у ній часу, що його персонаж уже оцінювався в 1,4 мільйона доларів. А потім вислуховуй, що ігри — це дитяча забавка, і потрібно стати серйознішим…
Подальші обставини не розкриваються: або ж друг цього ґеймера чомусь на свій розсуд вирішив продати персонажа гравця, або ж останній сам його про це попросив, але закінчилося все не найкращим чином. Хлопець, розміщуючи персонажа свого друга на торговельному майданчику, допустив помилку всього лише в одній цифрі, і це коштувало бідоласі десятків тисяч доларів.
Товариш ґеймера збирався продавати персонажа за 388 тисяч юаней (55 тисяч доларів). Як він пояснив, через надмірну гру в нього так паморочилося в голові, що він не помітив, як вказав при реєстрації товару тільки 3,8 тисячі юаней (552 долари). Як тільки персонаж потрапив на торговельний майданчик, інший ґеймер помітив такий «атракціон небаченої щедрості», та відразу ж викупив його.
Коли власник персонажу помітив, що накоїв його друг, він звернувся до суду, подавши позов на компанію NetEase, яка займається підтримкою гри. Невідомо як, але йому вдалося виграти справу та повернути свого персонажа. Щоправда, за це ґеймер виплатив покупцеві компенсацію в розмірі 90 тисяч юаней (12,7 тисяч доларів).
Суд наголосив, що така ситуація є гарним прикладом необхідності захисту цифрового майна. Окрім цього він запропонував ґеймерам грати трохи менше, аби «не паморочилося в голові», а також не витрачати надто багато грошей на ігри.
Чому Valve вирішила відмовитися від Half-Life 3 та 2D версії Half-Life: Alyx