Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Головоломки, зменшений грінд, інтелект NPC та проблеми поселення: нові деталі щодо AC: Valhalla

Творчий директор нової Assassin's Creed поділився новими офіційними подробицями нової гри.

assassin's creed valhalla

Видання Kotaku оприлюднило нове інтерв’ю з творчим директором Assassin’s Creed Valhalla Ашрафом Ісмаілом. Під час бесіди він поділився деякими подробицями, які не озвучувалися раніше. Отже, що на нас чекає в новій грі про асасінів-вікінгів?

  • NPC всередині поселення головного героя будуть пророблені значно кращі, ніж інші. Кожен із них буде унікальним.
  • У поселення можна буде отримувати контракти, а також зустріти «старих знайомих», які допоможуть знайти потрібну ціль. Про кого саме йде мова — не пояснюється.
  • Під час розвитку поселення доведеться вирішувати різного роду економічні та демографічні проблеми. Наприклад, вирішувати питання перенаселення.
  • Як би це дивно не звучало, говорячи ще і про вікінгів, але проходити деякі місії можна буде без пролиття крові. З’явиться дипломатія, яка допоможе знайти інші шляхи вирішення проблеми. Проте, більшість завдань таки включатимуть криваву бійню.
  • Керування не стали значно змінювати.
  • Розробники намагаються уникати ситуацій, коли для проходження деяких місій потрібно було «прокачуватися».
  • Ubisoft консультувалася з істориками, аби якнайкраще передати тему колонізації. Гравці зможуть майже достовірно зрозуміти, як вікінги втратили частину своєї культури після зустрічі з європейцями.
  • Регіони в грі відрізнятимуться між собою зовнішньо й демографічно.
  • Проєкт міститиме масштабні головоломки, що приведуть до «інтригуючих істин».

Творчий директор гри окремо відмітив, що пандемія не зашкодила проєкту. Команда змогла підлаштуватися під нові умови, а тому розробка йде за планом. Реліз заплановано на осінь цього року.