Норман Чан та Вілл Сміт із порталу Tested потрапили до офісу Valve, де отримали змогу протестувати нову Half-Life: Alyx. Для перевірки можливостей гри їм дали можливість запустити її відразу на вісьмох різних VR-пристроях.
Журналісти кажуть, що відчуття та сам ігровий процес на кожному з них відрізняється. Оскільки проєкт розробляли саме для Valve Index, то немає нічого дивного в тому, що саме на ній Норману та Віллу було грати краще за все. Окремо вони вихваляли гарну деталізацію об’єктів при грі на цьому пристрої.
Шоломи Oculus також прийшлися до смаку гостям, але все ж вони зауважили, що відчувається нестача кнопок на таких контролерах. HTC Vive показала себе також непогано, але давали про себе знати зменшена допустима роздільна здатність екрану и «примітивні» контролери.
Пристрої лінійки Windows Mixed Reality мали деякі проблеми в моменти, коли гравець намагався піднести руки надто близько до обличчя, але показали непогану продуктивність. Pimax 5k, не дивлячись на розширений кут огляду, не змінив відчуття в самій грі.
Також трохи інформації від розробників, яку отримали журналісти, та їх особиста думка про деякі складові проєкту:
- У грі є повноцінні діалоги між персонажами;
- На повне проходження гри знадобиться приблизно 15 годин;
- Гравітаційну рукавичку гості компанії оцінили доволі добре. За їх словами, достатньо вибрати об’єкт і натиснути кнопку, аби він опинився у вас у руках, а при киданні предметів гра доволі точно вираховує напрям руки та тіла;
- Візуальна складова та наявність великої кількості інтерактивних об’єктів також отримали гарні оцінки;
- На даний момент драбини в грі не працюють. При взаємодії з ними гравця якби телепортує на інший бік. Проте, можна підтягуватися на виступи і схожі підйоми;
- Для перезарядки зброї потрібно закинути руку за спину, аби начебто взяти патрони. Через конструкцію деяких шоломів, на них це буде не дуже зручно;
- Гра розрахована саме на процес із використанням обох рук. Наприклад, однією рукою не вдасться відкрити двері чи підняти важкий предмет.