Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Хідео Коджіма: «Часом, коли поруч немає інших людей, я вигукую: „Я геній!“»

Геймдизайнер розповів, що на Death Stranding його надихнула виставка, присвячена ссавцям.

Хідео Коджіма

Хідео Коджіма стверджує, що у нього ніколи не буває проблем з вигадуванням ідей. Ще в середній школі він придумував мангу та писав науково-фантастичні оповідання довжиною у 10 сторінок. Про це він розповів у інтерв’ю, що з’явилося на офіційному каналі PlayStation.

Головна ідея Death Stranding прийшла до Коджіми близько десяти років тому – на виставці, присвяченій ссавцям, яку він відвідав разом з сином. Там були фотографії, на яких зображилися масові викидування китів та дельфінів на берег. Коли геймдизайнер побачив це, то подумав: «А що, якби мертві викидали себе сюди [на Землю] з іншого світу?». Пройшли роки, і Коджіма повернувся до думок про зв’язок між життям та смертю, і про те, як це можна передати у грі.

Тоді він накидав перший варіант сценарію Death Stranding, який, утім, мав завершену трьохактну структуру. Після цього почалась робота над геймплеєм гри, але і сюжет і механіка у процесі постійно зазнавали змін.

«Спочатку я використовую праву півкулю свого мозку, уявляю ідеї у свідомості і, по-моєму, працюю інстинктивно – але десь в середині робочого процесу розумію, що мислю вже за допомогою лівої півкулі.

Я сам дивуюся, коли всі мої розрізнені ідеї та думки раптово збираються воєдино. Коли мені вдається подібне, то часом, коли поруч немає інших людей, я вигукую: „Я геній!“»

Хідео Коджіма, геймдизайнер

Death Stranding вийшла 8 листопада на PS4.