В останньому випуску ігрового журналу Famitsu, художник Шінкава Йоджі та Хідео Коджіма обговорили можливий напрям студії після випуску Death Stranding. Відтак відомий ґеймдизайнер цікавиться створенням невеликої або епізодичної гри.
Раніше Коджіма вже експерементував із таким форматом. Результатом став пролог до Metal Gear Solid V: The Phantom Pain під назвою Ground Zerous. Його події відбуваються в одній локації, таборі на Кубі, протягом однієї ночі.
Студія планує декілька ігрових проєктів, включно з іншим великою забавкою, хоч про них ще нічого не відомо. Коджіма зазначив, що хоче зробити наступне творіння з більшою кількістю механізмів, оскільки це спеціалізація Шінкави, як художника. Також дует не відмовився від спільної праці над манґою.
Death Stranding поки існує у вигляді ексклюзиву для PlayStation 4. Це зміниться влітку, коли вона вийде на ПК.