Death Stranding — одна з кращих ігор цього року та, мабуть, найнезвичніша серед усіх. Унікальний геймплей від ігрового «генія» Хідео Коджіми розділив думки геймерів та критиків на два табори: на тих, кому гра здалася нудною та незрозумілою, й тих, хто вважає її релаксуючим витвором мистецтва.
Однак, головне те, що Death Stranding не залишила нікого байдужим, а разом і з тим посіяла думки про сиквел, навіть у самого Коджіми. Не те щоби гра потребувала продовження, однак, принані, пограти в щось схоже було б цікаво.
Шанс того, що ми отримаємо сиквел Death Stranding, доволі низький, але якщо все ж продовження вийде, то це буде дійсно щось незвичне. Коджіма в інтерв’ю з виданням Vulture розповів, що якщо він і працюватиме над сиквелом, то почне «з нуля», що, мабуть, подарує нам кардинально новий ігровий досвід.
Крім того, японський гейм-дизайнер розповів, що йому сподобалося співпрацювати з Норманом Рідусом, і він може з’явитися в наступних його проєктах, у тому числі й у сиквелі. За довгі роки праці у сфері motion-capture в Лос-Анджелесі та Нью-Йорку вони стали близькими друзями. Коджіма навіть розповів кумедну історію — коли він обідав у Рідуса вдома, його кіт увійшов у кімнату, зупинився та пукнув. Повисла пауза й Коджіма широко посміхнувся вперше за день і сказав: «Який кумедний кіт!».

Повертаючись до можливого сиквелу Death Stranding, якщо він і вийде, то зовсім не скоро, адже, як ми казали раніше, «геній» зараз працює над новим «жахастиком».
As to make the scariest horror game, I’ll watch the scary movies in order to awaken my horror soul. THE EYE is the Thai horror movie I rent when making PT but was too scary to finish watching. The package is scary so I rented the disc only. Will I be able to finish watching? pic.twitter.com/BVwPruUAvt
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) November 22, 2019
Але щоби там далі не робив Коджіма, це неодмінно збере навколо себе натовп і наробить галасу в ігровій індустрії.