Death Stranding — одна з кращих ігор цього року та, мабуть, найнезвичніша серед усіх. Унікальний геймплей від ігрового «генія» Хідео Коджіми розділив думки геймерів та критиків на два табори: на тих, кому гра здалася нудною та незрозумілою, й тих, хто вважає її релаксуючим витвором мистецтва.
Однак, головне те, що Death Stranding не залишила нікого байдужим, а разом і з тим посіяла думки про сиквел, навіть у самого Коджіми. Не те щоби гра потребувала продовження, однак, принані, пограти в щось схоже було б цікаво.
Шанс того, що ми отримаємо сиквел Death Stranding, доволі низький, але якщо все ж продовження вийде, то це буде дійсно щось незвичне. Коджіма в інтерв’ю з виданням Vulture розповів, що якщо він і працюватиме над сиквелом, то почне «з нуля», що, мабуть, подарує нам кардинально новий ігровий досвід.
Крім того, японський гейм-дизайнер розповів, що йому сподобалося співпрацювати з Норманом Рідусом, і він може з’явитися в наступних його проєктах, у тому числі й у сиквелі. За довгі роки праці у сфері motion-capture в Лос-Анджелесі та Нью-Йорку вони стали близькими друзями. Коджіма навіть розповів кумедну історію — коли він обідав у Рідуса вдома, його кіт увійшов у кімнату, зупинився та пукнув. Повисла пауза й Коджіма широко посміхнувся вперше за день і сказав: «Який кумедний кіт!».
Повертаючись до можливого сиквелу Death Stranding, якщо він і вийде, то зовсім не скоро, адже, як ми казали раніше, «геній» зараз працює над новим «жахастиком».
Але щоби там далі не робив Коджіма, це неодмінно збере навколо себе натовп і наробить галасу в ігровій індустрії.
Що там з «Люди Ікс: Нові мутанти»: подробиці сюжету, скандали між студією і режисером та ймовірне майбутнє з Marvel