Ігровий дизайнер Джош Соєр із Obsidian Entertaiment розповів, чи варто очікувати продовження серії Pillars of Eternity, у своїй публікації в Tumblr.
За словами Джоша, рішення приймає не він, але якщо компанія розроблятиме продовження, то вона кардинально зміниться. Причиною такого рішення можуть стати погані продажі Deadfire — другої частини серії. Розробники поки не розібралися з причиною таких поганих результатів.
Офіційних даних про кількість проданих копій другої частини немає, але за підрахунками одного з інвесторів Pillars of Eternity II: Deadfire продалася лише в розмірі 110 тисяч примірників. Для порівняння, перша частина має приблизно 1.2 мільйони проданих копій.
Обидві гри розроблялися через краудфандигові платформи. Оригінальна гра зібрала 3.9 мільйонів доларів, а Deadfire більше 4.4 мільйонів доларів.
За словами розробників, Diablo 4 матиме косметичні мікротрансакції