25 листопада у Твіттері відбувся тред, у якому фахівцям із різних галузей запропонували розповісти про те, що в їхній сфері знають, але мовчать, бо «це може спричинити хаос».
У відповідь сценарист Ґреґ Б’юкенен повідомив, що великі ігрові студії вимагають права на всі роботи їх співробітників — навіть на ті, що створені у вільний час від роботи.
Невдовзі в дискусію зненацька вступив Джонатан Купер — колишній аніматор Naughty Dog, залишивший студію в жовтні 2019 року, задовго до завершення робіт над The Last of Us: Part II.
Купер не уточнив, чи зв’язано його звільнення з новою політикою Sony, але описав свій конфлікт із керівництвом.
За словами Купера, угода була обов’язковою, але він ігнорував численні листи і вважав себе «недоторканним», якщо говорити щодо можливості звільнення.
Аніматор зазначив, що багато його талановитих знайомих відійшли з розробки великих ігор, бо хотіли мати право займатися сторонніми проєктами, які б ніколи не перетворилися в AAA-гру.
У жовтні Купер оголосив, що сам вирішив «розійтися» з Naughty Dog і побажав студії успіху в наступних проєктах.
Фотожаба з Гітлером: суд зобов’язав Quantic Dream сплатити €7 тисяч колишньому працівнику