Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Колишній головний креативний директор Obsidian, Кріс Авеллон…

Колишній головний креативний директор Obsidian, Кріс Авеллон, у X розповів, що студія хотіла розробити спін-офф The Elder Scrolls, який мав би схожу роль до того, чим New Vegas була для серії Fallout.

Після того, як в соціальних мережах почали з’являтися повідомлення про те, що Obsidian пропонувала розробити спін-офф для серії The Elder Scrolls, але Bethesda відмовилась від цієї ідеї, Авеллон написав наступне:

«Це правда. Одна з пропозицій Elder Scrolls (яку я запропонував) мала виконувати ту ж функцію, що й FNV між F3 і F4, щоб забезпечити більше пригод у сеттингу протягом років до наступного релізу від Bethesda».

Кріс Авеллон також написав, що їх гра мала б дати гравцям більше контенту між головними іграми серії, над якими працювала Bethesda. На жаль, його ідею сприймали доволі холодно, тому що Bethesda була незадоволена результатами Fallout New Vegas.