Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Колишній крадій виділив недоліки нового доповнення GTA V про пограбування

За свою кар'єру він викрав приблизно 15 млн доларів.

Ларрі Лоутона можна вважати успішним крадієм дорогоцінностей, адже за свою кар’єру він награбував їх на приблизно 15 млн доларів. Хай там як, але зрештою його спіймали і відправили спокутувати провину до в’язниці на 11 років.

Ларрі вже відбув термін і зараз консультує страхові компанії та ювелірні магазини, допомагаючи їм уникати пограбувань, а також веде лекції та передачі на телебаченні. Крім того, він написав книгу.

Крадій у минулому також веде власний YouTube-канал, на який підписано 155 тисяч осіб. В одному зі своїх відео він розповів про неточності, які допустила Rockstar Games під час створення доповнення про пограбування в GTA V.

  • Справжні злочинці ніколи не фотографують у місці, яке хочуть пограбувати — це можуть легко помітити співробітники магазину і викликати поліцію.
  • Після цього головний герой підходить до персоналу й заводить розмову з метою з’ясувати приблизну вартість коштовностей на вітрині. Це теж помилка. Лоутон стверджує, що найцінніші речі ніколи не зберігаються на очах у клієнтів, а заховані в сейфах або прихованих вмісниках.
  • На шляху до місця пограбування злочинці багато перемовляються між собою й навіть діляться подробицями з особистого життя. Лоутон би так точно не робив, навіть якщо б довіряв своїм напарникам, адже потім це може обернутися проти нього.
  • Перед початком пограбування, за одним зі сценаріїв, головний герой залазить на дах і шукає трубу. У неї закидується газова граната. Персонаж не мав рукавичок. Він залишив дуже багато відбитків.
  • Ідея приспати співробітників магазину теж не найкраща, бо газ діє не миттєво. У житті б персонал зреагував би на таку атаку, адже по всьому периметру ювелірної крамниці розставлені кнопки тривоги, а у всіх менеджерів є особисті пульти виклику в кишенях.
  • Сам хід пограбування теж не сподобався Лоутону. За його словами, воно тривало дуже швидко, за лічені секунди, хоча в реальності це набагато повільніший процес. Іноді він перебував на «точках» приблизно 10-15 хвилин, заспокоюючи людей.
  • Процес обирання напарників перед іншим пограбуванням теж не сподобався Лоутону. Перед початком крадіжки персонажі обирають її учасників, ґрунтуючись на «послужному списку» кожного кандидата. Насправді все навпаки — Лоутон стверджує, що ви повинні особисто знати людей, яких хочете взяти на справу.
  • Пограбування заплановано на ранок. Rockstar Games, сама того не знаючи, усе зробила правильно. У такий час доби сонце встає на сході і його промені можуть падати прямо на вікна ювелірного магазину (якщо вони розташовані з того боку), через що перехожі просто не можуть розглянути приміщення. Лоутон зазначив, що це вкрай важлива деталь, проте в самій грі це не пояснюється.
  • Інша важлива частина, яку Rockstar Games зробила правильно — планування пограбування. Лоутон говорить, що перед кожною справою в команди має бути чіткий розподіл обов’язків: один контролює натовп, інші складають коштовності, ще один сидить у машині й готовий у будь-який момент поїхати. «Але за 90 секунд, як це планують зробити герої GTA V, таке неможливо зробити», — стверджує Лоунтон.
  • Незалежно від досвіду грабіжника, у ньому завжди буде грати адреналін. За свою «кар’єру» він зробив приблизно 20 великих пограбувань, і в нього ніколи не виходило зберігати спокій.
  • У другому сценарії головні герої приїхали на точку в костюмах. Колишній крадій стверджує, що це непотрібна деталь, оскільки вони незручні. Потрібно відчувати себе максимально комфортно, тримаючи в руках штурмову гвинтівку.
  • Під час нападу, ігрові злочинці припустилися кількох помилок: вони не вимкнули електрику й не взяли під контроль менеджерів (у кишенях яких кнопки тривоги) — сигналізація мала спрацювати моментально, особливо коли вони почали ламати вітрини.
  • Інший прорахунок — грабіжники не перевірили туалет, звідки вийшла жінка. Вона могла почути крики й зателефонувати в поліцію прямо звідти, але просто покинула вбиральню. Замість того, щоби покласти її долілиць, грабіжники ставлять її на коліна. Лоутон говорить, що навіть у такому положенні вона може зателефонувати в поліцію.
  • Після того як спрацює сирена, на місце пограбування мав прилетіти вертоліт, однак внутрішньоігрова поліція вирішила обійтися без нього. Наслідком цього стала втеча персонажів.
  • Лоутон похвалив їх за заздалегідь спланований маршрут втечі на мотоциклах, який пролягає через підземні тунелі. Він дуже непримітний, через що «зникнути» легше.
  • Подальша сцена, у якій злочинці заїжджають на мотоциклах у вантажівку, теж не збігається з реальністю. Іноді потрібно поміняти машину не один раз, і не два, а цілих три — щоби поліції було складніше відстежити шлях крадіїв.

Незважаючи на велику кількість неточностей у пограбуваннях, Лоутон похвалив Rockstar Games і назвав GTA V хорошою грою. Також він бажає створити власний симулятор. Звісно ж, що грабіжника.