Ларрі Лоутона можна вважати успішним крадієм дорогоцінностей, адже за свою кар’єру він награбував їх на приблизно 15 млн доларів. Хай там як, але зрештою його спіймали і відправили спокутувати провину до в’язниці на 11 років.
Ларрі вже відбув термін і зараз консультує страхові компанії та ювелірні магазини, допомагаючи їм уникати пограбувань, а також веде лекції та передачі на телебаченні. Крім того, він написав книгу.
Крадій у минулому також веде власний YouTube-канал, на який підписано 155 тисяч осіб. В одному зі своїх відео він розповів про неточності, які допустила Rockstar Games під час створення доповнення про пограбування в GTA V.
- Справжні злочинці ніколи не фотографують у місці, яке хочуть пограбувати — це можуть легко помітити співробітники магазину і викликати поліцію.
- Після цього головний герой підходить до персоналу й заводить розмову з метою з’ясувати приблизну вартість коштовностей на вітрині. Це теж помилка. Лоутон стверджує, що найцінніші речі ніколи не зберігаються на очах у клієнтів, а заховані в сейфах або прихованих вмісниках.
- На шляху до місця пограбування злочинці багато перемовляються між собою й навіть діляться подробицями з особистого життя. Лоутон би так точно не робив, навіть якщо б довіряв своїм напарникам, адже потім це може обернутися проти нього.
- Перед початком пограбування, за одним зі сценаріїв, головний герой залазить на дах і шукає трубу. У неї закидується газова граната. Персонаж не мав рукавичок. Він залишив дуже багато відбитків.
- Ідея приспати співробітників магазину теж не найкраща, бо газ діє не миттєво. У житті б персонал зреагував би на таку атаку, адже по всьому периметру ювелірної крамниці розставлені кнопки тривоги, а у всіх менеджерів є особисті пульти виклику в кишенях.
- Сам хід пограбування теж не сподобався Лоутону. За його словами, воно тривало дуже швидко, за лічені секунди, хоча в реальності це набагато повільніший процес. Іноді він перебував на «точках» приблизно 10-15 хвилин, заспокоюючи людей.
- Процес обирання напарників перед іншим пограбуванням теж не сподобався Лоутону. Перед початком крадіжки персонажі обирають її учасників, ґрунтуючись на «послужному списку» кожного кандидата. Насправді все навпаки — Лоутон стверджує, що ви повинні особисто знати людей, яких хочете взяти на справу.
- Пограбування заплановано на ранок. Rockstar Games, сама того не знаючи, усе зробила правильно. У такий час доби сонце встає на сході і його промені можуть падати прямо на вікна ювелірного магазину (якщо вони розташовані з того боку), через що перехожі просто не можуть розглянути приміщення. Лоутон зазначив, що це вкрай важлива деталь, проте в самій грі це не пояснюється.
- Інша важлива частина, яку Rockstar Games зробила правильно — планування пограбування. Лоутон говорить, що перед кожною справою в команди має бути чіткий розподіл обов’язків: один контролює натовп, інші складають коштовності, ще один сидить у машині й готовий у будь-який момент поїхати. «Але за 90 секунд, як це планують зробити герої GTA V, таке неможливо зробити», — стверджує Лоунтон.
- Незалежно від досвіду грабіжника, у ньому завжди буде грати адреналін. За свою «кар’єру» він зробив приблизно 20 великих пограбувань, і в нього ніколи не виходило зберігати спокій.
- У другому сценарії головні герої приїхали на точку в костюмах. Колишній крадій стверджує, що це непотрібна деталь, оскільки вони незручні. Потрібно відчувати себе максимально комфортно, тримаючи в руках штурмову гвинтівку.
- Під час нападу, ігрові злочинці припустилися кількох помилок: вони не вимкнули електрику й не взяли під контроль менеджерів (у кишенях яких кнопки тривоги) — сигналізація мала спрацювати моментально, особливо коли вони почали ламати вітрини.
- Інший прорахунок — грабіжники не перевірили туалет, звідки вийшла жінка. Вона могла почути крики й зателефонувати в поліцію прямо звідти, але просто покинула вбиральню. Замість того, щоби покласти її долілиць, грабіжники ставлять її на коліна. Лоутон говорить, що навіть у такому положенні вона може зателефонувати в поліцію.
- Після того як спрацює сирена, на місце пограбування мав прилетіти вертоліт, однак внутрішньоігрова поліція вирішила обійтися без нього. Наслідком цього стала втеча персонажів.
- Лоутон похвалив їх за заздалегідь спланований маршрут втечі на мотоциклах, який пролягає через підземні тунелі. Він дуже непримітний, через що «зникнути» легше.
- Подальша сцена, у якій злочинці заїжджають на мотоциклах у вантажівку, теж не збігається з реальністю. Іноді потрібно поміняти машину не один раз, і не два, а цілих три — щоби поліції було складніше відстежити шлях крадіїв.
Незважаючи на велику кількість неточностей у пограбуваннях, Лоутон похвалив Rockstar Games і назвав GTA V хорошою грою. Також він бажає створити власний симулятор. Звісно ж, що грабіжника.