Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

«Кожне відкриття має якесь важливе значення, яке зачепить вас», — сценарист Assassin’s Creed Valhalla

Він розповів чому «прихований клинок» не такий вже й прихований та більше деталей сюжету.

Сценарист Assassin’s Creed Valhalla Дербі МакДевіт дав інтер’ю журналу Official PlayStation Magazine, у якому прояснив деякі питання щодо гри. Відтак за його словами розробники намагалися зробити дослідження світу цікавим, щоби ґеймери не вважали витрачений час даремним.

Кожне відкриття має якесь важливе значення, яке зачепить вас, якщо ви фанат Assassin’s Creed. Сподіваюся, що в грі знайдеться кілька моментів, коли ваша щелепа відвисне, тому що ви усвідомите, як одне пов’язане з іншим.

Сюжетно гра підведе підсумок саги стародавнього світу й розкаже як Незримі (Tainted Ones) та Орден прадавніх (Order of the Ancients) стануть Асасинами та Тамплієрами відповідно. Деякі лінії та події призведуть до подій ще не анонсованих ігор.

Ми намагалися наповнити світ лором, що з’єднує моменти з минулого й майбутнього. Деякі події прокладуть дорогу тому, що відбудеться в наступних іграх.

У першому трейлері гри нам показали Ейвора — головного героя гри. Він не буде асасином на початку гри, але володіє прихованим клинком. Він носить його в незвичний спосіб лезом догори на верхній стороні передпліччя.

У норвезькій культурі, коли хтось йшов у бій і здійснював вбивство, було важливо залишатися відкритим. Люди намагалися не приховувати своїх дій, тому ми вирішили, що якщо його клинок буде зверху, це символічно покаже його відкритість. Так що причина філософська.

Ворон виконуватиме такі ж функції як і орел з Origins. Лише кількість елементів інтерфейсу помітно зменшать аби збільшити зацікавленість гравців у дослідженні світу. Більше про Valhalla розкажуть уже 12 червня, коли Ubisoft проведе презентацію майбутніх проєктів.