У своєму інтерв’ю порталу Eurogamer продюсер Capcom Йосінорі Оно розповів про причини, через які японська компанія вирішила не користуватися можливістю введення своїх персонажів у гру Mortal Kombat.
Якщо хто не чув, то такий варіант доволі довго розглядався, і компанія NetherRealm Studios (MK) давала добро на такий крок. Відмовилися від такої ідеї саме у Capcom, вирішивши не передавати персонажів зі свого Street Fighter до рук гравців «Смертельної битви».
Як повідомив Йосінорі Оно, більша частина керівництва компанії вважала, що персонажі їх гри зовсім не вписуються у всесвіт Mortal Kombat, тому ці два проєкти просто несумісні. Як результат — після довгого обговорення вирішили відмовитися від кросоверу.
Звісно, причини для такого рішення є, і досить вагомі. Навіть якщо дивитися тільки на зовнішній вигляд, то Street Fighter виповнений у аніме-стилі, в той час як розробники Mortal Kombat намагаються максимально реалістично відтворювати зовнішні риси.
У Capcom зазначили, що ця ситуація не означає повну відмову компанії від кросоверів, але вони повинні виглядати хоч трохи гармонічно.
Актор, який трагічно загинув, з’явиться на екранах у новій ролі завдяки сучасним технологіям