Geek.Informator.ua До сайту

Larian Studios отримують погрози від деяких поціновувачів модифікацій

Нещодавно вийшов патч 6 для Baldur’s Gate 3, який приніс із собою чималу кількість помилок та проблем, більшість з яких було виправлено в найкоротші терміни. Та є одна річ, яка викликала занепокоєння розробників модифікацій. Мова про виведений з ладу інструментарій, необхідний для запуску левової частки модів для гри.

Здавалося б, а що тут такого? Накатили новий патч, логічно що моди трошки поламалися. Однак корінь проблеми в тому, що після хотфіксу проблема лишилася і, схоже, виправляти її не дуже поспішають. Хоча ніколи не треба очікувати, що модифікації запрацюють після великого патчу, можна зрозуміти обурення гравців, які вимушені чекати невідому кількість часу, аби їх улюблений мод знову був доступний.

Через деякий час Larian Studios заявили, що працюватимуть над офіційною крос-платформною підтримкою модифікацій, яка з’явиться пізніше цього року. Це звучить як приємна новина, однак знайшлися деякі індивідууми, що були незадоволені й навіть почали погрожувати розробникам та розводити надто токсичні дискусії.

Хоча таких було не багато, голова відділу паблішингу Larian Studios, пан Майкл Доуз, вийшов у Twitter (X):

“Незабаром ми детально поговоримо про те, як виглядатиме наша підтримка модів. Ми працюємо над цим з моменту запуску. Як завжди, ми обговоримо це з нашою спільнотою. Погрози та токсичність на адресу наших розробників та команд спільноти лише зашкодять розмові. Будь ласка, припиніть це”.

Доуз продовжує: “Це гра, яка пройшла шлях від близько 2 мільйонів гравців до понад 10 мільйонів за дуже короткий проміжок часу, тому цілком природно, що розмови іноді стають все більш каламутними і складними. Але для того, щоб підтримувати той самий рівень діалогу, нам потрібно, щоб люди розуміли, що ці розмови потребують часу”.

Доуз додає, що 99,9% спільноти Baldur’s Gate — найкращі, і саме завдяки їм, на щастя, команда продовжує працювати. Втім все ж знаходяться ті гравці, що можуть розпалити токсичність та хейт у спільноті.

За словами розробника, якщо ситуація помітно погіршиться, команді Larian Studios, можливо, доведеться трохи відокремитися від спільноти заради власної безпеки:

“Ми можемо бути поруч, тільки якщо ми можемо працювати поруч. Якщо ми не зможемо цього зробити, і нам доведеться дистанціюватися — це буде дуже погано для всіх, особливо для нас і, безумовно, для вас. Будь ласка, допоможіть нам працювати на благо мільйонів людей”, — Майкл Доуз

Такий підхід є палицею з двома кінцями, особливо у випадку з такою популярною грою. Розробники багато виграють від відкритого діалогу, уважно прислухаючись до відгуків, розмовляючи зі своїми гравцями та розміщуючи їхні імена в соціальних мережах. З іншого боку, вони також “відкриваються” широкому загалу.

Хоча лише невелику частину гравців можна назвати токсичними, закон великих чисел спрацьовує дуже швидко: 0,1% від мільйона людей — це все одно 1 000 розлючених незнайомців, які кричать на вас. А якщо 0,1% від десяти мільйонів людей — це вже 10 000.

Так чи інакше, рано чи пізно підтримка модифікацій з’явиться, але до того часу BG3 ще не має підтримки модів:

Ми зосереджені на виправленні гри, одночасно працюючи над майбутньою підтримкою модів. Я розумію, чому це розчаровує, але нам усім потрібно зосередитися саме на майбутньому”, — Майкл Доуз.