У 2017 році ще невідома студія Ninja Theory випустила гру Hellblade: Senua’s Sacrifice. Події відбуваються в ранньому середньовіччі та представлені в дусі темного фентезі і психологічних жахів, поєднуючи історичне тло з кельтскою і скандинавскою міфологією. Головна героїня на ім’я Сенуа вирушає у подорож у світ мертвих «Гельгейм», щоб врятувати з рук богині Гель душу свого загиблого коханця.
При цьому через її психічний розлад, реальність переплітається з галюцинаціями. Сюжет гри одночасно є метафорою боротьби героїні з психозом, який її переслідує.
Hellblade: Senua’s Sacrifice отримала дуже високі оцінки від критиків. Проте за словами розробників, їх більше хвилювала реакція аудиторії, особливо тих людей, які страждають від психічних розладів. Гра показала їм, що вони не самотні. А близькі та рідні гравців із розладами психіки змогли завдяки грі краще зрозуміти, як почувають себе люди з подібними захворюваннями.
Але сьогодні історія отримала продовження: творчий директор Ninja Theory Тамім Антоніадес та професор Кембриджського університету Пол Флетчер, який у 2017 році допомагав зобразити достовірні з точки зору медицини психічні розлади у головної героїні Hellblade, заявили, що продовжать вивчати проблему психічних розладів та спробують допомогти людям за допомогою ігор.
Новий проєкт назвали: The Insight Project.
Мета The Insight Project — об’єднати біометричний контроль, персоналізовані віртуальні симуляції та аналіз складних даних. Як зазначають автори проєкту, це допоможе людям розпізнавати власні страхи, занепокоєння та інші негативні переживання.
Потім, за допомогою новітніх розробок та технологій, люди з подібними розладами зможуть навчитися реагувати на власні страхи та справлятися з ними.
Якщо ви хочете дізнатися більше технічної інформації або запропонувати співробітництво – деталі на офіційному сайті.