Дивлячись на плани, схоже Microsoft займатиме одну з ключових позицій у гейм-індустрії починаючи з 2020 року. Чому ж так? Xbox Project Scarlett має вийти в найближчі 12 місяців, Game Pass зарекомендував себе, як один із найкращих сервісів, а перші враження від хмарного потокового сервісу xCloud, на відміну від Google Stadia, позитивні.
Тим не менш, інші компанії давно вийшли на голову вперед за технологіями та іграми. Тому щоби дізнатись, як Microsoft планує їх наздогнати, портал GamesRadar запросив до себе голову Xbox Game Studios Метта Буті.
Відомо, що за останні 2 роки компанія Microsoft придбала для свого ігрового видавництва Xbox Game Studios 15 студій-розробників. Зараз усі вони зайняті виробництвом нових проектів, значна частина з яких ще не анонсована.
Метт розповів, що така велика кількість розробників схожа на ядерний реактор, вони несуть у собі велику кількість енергії, питання лише в тому, куди її спрямувати.
Нещодавно Microsoft придбала такі студії, як Obsidian та Ninja Theory, і вони майже одразу анонсували про свої нові проекти. Голова Xbox Game Studios розповів, що вони намагаються зробити все можливе аби підтримати та допомогти в розробці. Як це, наприклад, сталося із Wasteland 3, коли проект потрапив їм до рук, вони змогли студії більше ресурсів та часу на розробку.
Також Метт розповів, що під кінець року очікується багато ігрових анонсів, і вони зроблять усе можливе, аби вам не довелося обирати між поколіннями: купити Xbox One S чи почекати на Project Scarlett.
Однак не відомо, чи будуть доступні всі старі ігри на Scarlett, компанія намагатиметься погодити всі ці питання, але нічого не обіцяє.
Вирізані сцени з «Гри престолів»: Санса об’єдналася із Тіріоном проти білих блукачів