Як не важко здогадатися, лицьова анімація в іграх працює за вказаними розробниками параметрами. Це клопітка робота, адже потрібно чітко розрахувати навіть те, наскільки сильно має зсунутися той чи інший кутик роту під час відповідної фрази.
Проте, усе це марно, якщо викрутити анімацію на 500%. Хоча, давайте спочатку подивимося на 400% анімації, адже ці два показники мають абсолютно різний ефект. Скажімо, при другому з наведених варіантів ви можете сприйняти все на екрані за комедію. Справа в тому, що все виглядає так, наче персонажі просто кривляються, проте, з невеликими багами.
Тепер повертаємося до нашої початкової теми — 500% анімації. Тут усе навпаки — тут тільки баги, та іноді з’являються просвіти більш-менш нормальної поведінки. Персонажі стають більше схожими на головне чудовисько, ніж якийсь-там Немезіс.